|
| کد مطلب: ۹۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

توضیحات دادگستری درباره دستگیری یک هنرمند و خودکشی او

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: فوت محسن جعفری راد به علت مصرف قرص برنج بوده است.

توضیحات دادگستری درباره دستگیری یک هنرمند و خودکشی او

 

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: ایشان طبق اظهارات خودش مستندساز بوده و با حضور در اغتشاشات میخواسته از بعضی صحنه ها فیلمبرداری کند.
 
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۱۹ دی ۱۴۰۱

 حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در ‌ارتباط‌ با فوت محسن جعفری راد اظهار داشت: محسن جعفری بالنگاه معروف به جعفری راد ساکن مهرشهر کرج در تاریخ چهارم آبان در کرج با توجه به حضور در اغتشاشات دستگیر شد. برای وی پرونده‌ای در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرج تشکیل و پس از تفهیم اتهام جرایم علیه امنیت با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و در تاریخ 14 آبان با تبدیل قرار بازداشت موقت به قرار تامین کفالت با معرفی کفیل آزاد شد.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات، در تاریخ 19 آبان برای ایشان به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق حضور در تجمعات غیرقانونی و فیلمبرداری از آن و دعوت به تجمع غیر قانونی قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شد و با ارسال پرونده به دادگاه، برای 13 اسفند نیز در شعبه اول دادگاه انقلاب کرج وقت رسیدگی تعیین شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: ایشان طبق اظهارات خودش مستندساز بوده و با حضور در اغتشاشات میخواسته از بعضی صحنه ها فیلمبرداری کند.

فاضلی هریکندی ادامه داد: حسب تحقیقات انجام شده از خانواده، محسن جعفری راد بعد از فوت پدر و مادرش دچار افسردگی بوده و داروی اعصاب مصرف می‌کرد و به جهت مسمومیت (خوردن قرص برنج) از سوی خانواده به یکی از بیمارستان‌های کرج انتقال داده شد و متاسفانه فوت شده است.

وی افزود: جعفری راد 14 آبان یعنی بیش از دوماه قبل از بازداشتگاه آزاد شده و فوت وی به جهت مسمومیت بوده است. پرونده‌ای در خصوص فوت وی تشکیل و دستورات مقتضی جهت بررسی موضوع صادر شده و با دستور مقام قضایی جسد جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارسال و پس از انجام معاینات لازم و اخذ نمونه جهت سم شناسی، با توجه به تقاضای خانواده جهت خاکسپاری تحویل شده است.

فاضلی هریکندی گفت: همسر متوفی نیز در رابطه با فوت محسن جعفری راد اعلام کرده است که صبح روز گذشته با هم صبحانه خوردیم و من سر کار رفتم. یک ساعت بعد تماس گرفت و گفت من قرص برنج خوردم بیا. من هم آمدم و او را به بیمارستان بردم که متاسفانه فوت شد. موضوعات رسانه‌ای را تکذیب می‌کنم و عنوان می‌کنم بعضی از دوستانش مطالب کذبی در این رابطه منتشر کرده‌اند که صحت ندارد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین