|
| کد مطلب: ۹۰۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

احضار تعدادی از سلبریتی‌ها، ورزشکاران، هنرمندان و روزنامه‌نگاران

سخنگوی قوه قضائیه گفت: عده‌ای از این افراد به استناد دلایل قانونی احضار شدند و حسب مورد هم تعدادی از آنها بازداشت شده‌اند.

احضار تعدادی از سلبریتی‌ها، ورزشکاران، هنرمندان و روزنامه‌نگاران

مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود درباره احضار تعدادی از سلبریتی‌ها، ورزشکاران، هنرمندان و روزنامه‌نگاران گفت: عده‌ای از این افراد به استناد دلایل قانونی احضار شدند و حسب مورد هم تعدادی از آنها بازداشت شده‌اند. این موضوع وجود دارد و دستگاه قضائی در این زمینه به تکلیف قانونی خودش عمل کرده و البته نسبت به این موضوع اهتمام دارد.

ستایشی در خصوص آمارهای فعالیت دستگاه قضا در حوزه حفظ حقوق عامه گفت: در دستگاه قضائی پرداختن به موضوع حفظ حقوق عامه جایگاه ویژه‌ای دارد و در این خصوص بیش از 62 هزار فقره پرونده در دادسرا و بیش از 59 هزار فقره پرونده در محاکم تشکیل شده است که برای بیش از 56 هزار فقره پرونده حکم صادر شده است و بیش از 43 هزار نفر محکوم شده‌اند. از این تعداد 3593 نفر محکوم به حبس شدند که 43 درصد این افراد متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی هستند. 8590 مورد هم مورد پلمب و توقیف بوده که 44 درصد آن مربوط به سلامت و بهداشت عمومی بوده است. حدود 81 درصد از مجموع 44 هزار 110 مورد قلع و قمع محدثات مربوط به تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین