|
| کد مطلب: ۸۹۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

بازداشت دو کارمند بانک ملی در پرونده سرقت از صندوق امانت

سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت دو نفر از کارکنان بانک ملی در موضوع سرقت از صندوق‌های امانات این بانک خبر داد.

بازداشت دو کارمند بانک ملی در پرونده سرقت از صندوق امانت

 

خبرگزاری صدا وسیما نوشت: مسعود ستایشی در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پرونده‌ای برای مدیران بانک ملی بابت قصور و تقصیر در موضوع سرقت از صندوق‌های امانت بانک تشکیل شده است، گفت: بابت سرقت نگاه بر این است که اقدامات به‌گونه‌ای باشد که امور به احسن وجه انجام شود و موجبات ارتقای اعتماد مردم را فراهم آورد.

وی افزود: دو نفر از کارکنان بانک هم در این موضوع مورد سوال واقع شدند و در حال تحقیقات و در بازداشت هستند و اتهام آن‌ها سهل‌انگاری و تضییع حقوق اموال دولتی است که تفهیم اتهام شده‌اند.

ستایشی با بیان اینکه افرادی از ظرفیت‌ها، قصور‌ها و تقصیر‌ها که به آن شکست حفاظتی گفته می‌شود استفاده می‌کنند و مرتکب فعل مجرمانه تحت عنوان سرقت می‌شوند افزود: دادستانی تهران، سرپرست ناحیه و بازپرس با همکاری نیروی انتظامی اقداماتی انجام داده و در کمترین زمان ممکن کسانی که در این سرقت نقش داشتند شناسایی کردند.

ستایشی اضافه کرد: کارگزار، سارق، معاون و مباشر و هر کسی که قصور و تقصیر و سهل‌انگاری داشته است در هیچ ارتکاب جرمی فرق ندارد و همه در مقابل قانون یکسان هستند. وی اظهارداشت: نام این افراد طبق قانون قابل بیان نیست، اما بعد از رسیدگی‌های قاطع، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین