|
| کد مطلب: ۹۳۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

وضعیت فروش آپارتمان در دبی/با کمتر از ۸۰۰ هزار درهم کجا می شود آپارتمان خرید؟

گزارش اخیر Bayut.com برجسته‌ترین مناطق مسکونی را برای خرید ملک در دبی با قیمت کمتر از ۸۰۰ هزار درهم بررسی کرده است.

وضعیت فروش آپارتمان در دبی/با کمتر از ۸۰۰ هزار درهم کجا می شود آپارتمان خرید؟
منبع: ایبنا |

این گزارش نشان می‌دهد که منطقه «دایره روستای جمیرا» با ۴۱.۸۳ درصد در صدر جستجوی آپارتمان‌های فروشی بوده است، پس از آن منطقه «واحه سیلیکون دبی» با ۱۷.۲۱ درصد، سپس «شهر ورزشی دبی» با نرخ جستجوی ۱۶.۲۱ درصد قرار دارد. شهر بین المللی ۱۲.۹۶درصد و منطقه دبی مارینا نیز ۱۱.۸۰درصد را به خود اختصاص داده است.

دایره روستای جمیرا

دایره روستای جمیرا (JVC) یکی از مناسب‌ترین مناطق برای خانواده‌ها است، زیرا از نظر استراتژیک در قلب امارت جدید دبی قرار دارد و توسط فضای سبز و انواع خدمات و امکانات احاطه شده است. این منطقه شامل املاک مسکونی قابل فروش به قیمت بیش از ۸۰۰ هزار درهم است، در حالی که میانگین قیمت فروش آپارتمان ۶۲۶ هزار درهم است.

میانگین قیمت فروش آپارتمان در گروه استودیویی ۴۶۳ هزار درهم و آپارتمان‌های یک خوابه ۷۱۶ هزار درهم است.

واحه سیلیکونی دبی

ویژگی واحه دبی سیلیکون وجود آپارتمان‌های لوکس با قیمت‌های رقابتی است، زیرا آپارتمان‌ها با جدیدترین طراحی‌های بین‌المللی، دکوراسیون مدرن و خدمات سطح بالا مجهز شده‌اند که به ساکنان احساس راحتی و آرامش می‌دهد.

 

این منطقه شامل بسیاری از امکانات خدماتی و سرگرمی، فروشگاه‌ها و هتل است.

 

میانگین قیمت فروش آپارتمان برای فروش در دبی سیلیکون حدود ۴۸۶ هزار درهم است. میانگین قیمت فروش آپارتمان در گروه استودیویی ۳۵۲ هزار درهم، تک اتاقه ۵۰۴ هزار درهم و ۲ خوابه ۷۶۸ هزار درهم است.

 

شهر ورزشی دبی

 

املاک و مستغلات در شهر ورزشی دبی به دلیل قیمت‌های مناسب خود شناخته شده است و این منطقه از مزیت‌ها و امکانات خدماتی مجللی مانند مدارس، مراکز درمانی، بازار، پارک و رستوران برخوردار است که در اختیار ساکنان خود قرار می‌دهد.

 

میانگین قیمت فروش آپارتمان در شهر ورزشی دبی ۴۸۸ هزار درهم است، در حالی که میانگین قیمت فروش آپارتمان در گروه استودیو ۳۳۴ هزار درهم، اتاق و سالن ۵۲۵ هزار درهم و رده دو اتاق و یک تالار ۷۴۴ هزار درهم.

 

شهر بین المللی

 

اینترنشنال سیتی در منطقه الورسان و در نزدیکی مناطق حیاتی دبی مانند: شهر آکادمیک دبی، واحه سیلیکون دبی و الورقا واقع شده است.

 

ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی در شهر بین‌المللی با طراحی‌های مهندسی و معماری خود با الهام از تعدادی از کشورهای جهان متمایز می‌شوند.

 

این شامل ۱۰ محله است که نام آن‌ها به چندین کشور برمی گردد و هر یک از آن‌ها دارای آپارتمان‌های منحصر به فردی است که با توجه به معماری حاکم بر کشوری که نماینده آن است، مانند محله‌های مراکشی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی طراحی شده است.

 

میانگین قیمت فروش آپارتمان‌ها حدود ۳۴۹ هزار درهم است، در حالی که میانگین قیمت فروش آپارتمان مسکونی در گروه استودیویی ۲۴۶ هزار درهم، اتاق و تالار ۳۳۹ هزار درهم و رده دو خوابه ۷۴۲ هزار درهم است.

 

مارینا دبی

 

دبی مارینا یا مرسی دبی یکی از مناطقی است که توجه بازدیدکنندگان، ساکنان و سرمایه گذاران را به خود جلب کرد، زیرا بر روی یک رودخانه مصنوعی ساخته شده است که آن را از بقیه امارات متمایزتر کرده است. این منطقه آپارتمان‌هایی از طبقه "استودیو" را با میانگین قیمت فروش ۷۳۷ هزار درهم فراهم می‌کند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین