|
| کد مطلب: ۹۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

بازیگر سریال «تاج و تخت» صداپیشه شد

بازیگر سریال «تاج و تخت» صداپیشه شد

به گزارش آیندنیوز و به نقل از زومچی، سوفی ترنر برای صداپیشگی شاهدخت شارلوت در انیمیشن سریالی The Prince شبکه‌ی HBO Max انتخاب شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سوفی ترنر، بازیگر سریال‌های Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) و Survive (بقا) برای صداپیشگی شاهدخت شارلوت، دختر شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در انیمیشن سریالی The Prince (شاهزاده) شبکه‌ی HBO Max انتخاب شده است. این خبر را گری جنتی، خالق و تهیه‌کننده‌ی این انیمیشن سریالی با انتشار کلیپی مرتبط با هالووین در اینستاگرام اعلام کرده است. این کلیپ شاهزاده جورج و خواهر و برادر کوچک‌ترش یعنی شاهدخت شارلوت و شاهزاده لویی را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

انیمیشن سریالی The Prince نقدی آمیخته با طنز از خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا از نگاه شاهزاده جورج جوان، فرزند ارشد شاهزاده ویلیام و شاهدخت کیت ارائه می‌کند. این انیمیشن سریالی توسط شرکت 20th Television، زیرمجموعه‌ی بخش تلویزیونی فاکس قرن بیستم تولید می‌شود. گری جنتی در نقش شاهزاده جورج، اورلاندو بلوم در نقش شاهزاده هری، الن کامینگ در نقش اوون، پیشخدمت شاهزاده جورج، فرانسیس دلا تور در نقش ملکه الیزابت، لوسی پانچ در نقش کیت میدلتون، کاندولا رشاد در نقش مگان مارکل، ایوان ریان در نقش شاهزاده ویلیام و سوفی ترنر در نقش شاهدخت شارلوت از بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن سریالی «شاهزاده» فعالیت می‌کنند.

تابه‌حال تاریخ پخش انیمیشن سریالی The Prince اعلام نشده است و نمی‌دانیم که چه زمانی به شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس راه خواهد یافت. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

ارسال نظر

پربازدیدترین