|
| کد مطلب: ۹۲۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

هیلاری کلینتون دانشگاهی می‌شود

وزیر خارجه سابق ایالات متحده آمریکا دو سمت جدید در دانشگاه کلمبیا خواهد داشت و به عنوان استاد در دانشکده روابط بین‌الملل و عضو هیات رئیسه دانشگاه در پروژه‌های جهانی کلمبیا فعالیت خواهد کرد.

هیلاری کلینتون دانشگاهی می‌شود
منبع: ایسنا |

به گزارش ان‌پی‌آر، قرار است هیلاری کلینتون، به عنوان استاد در دانشکده روابط بین‌الملل و عمومی (SIPA) و عضو هیات رئیسه در پروژه‌های جهانی دانشگاه کلمبیا (CWP) به این دانشگاه بپیوندد.

این خبر به تازگی در پیامی از سوی لی سی بولینگر، رئیس دانشگاه کلمبیا به جامعه علمی آمریکا اعلام شد.

رئیس دانشگاه کلمبیا اظهار کرد: من سه دهه است که از اولین روزهای فعالیت هیلاری کلینتون به عنوان بانوی اول ایالات متحده، شخصاً او را می‌شناسم. خدمات عمومی هیلاری از آن زمان به بعد گسترش یافته است، به ویژه در دوران تصدی موفقیت‌آمیز او به عنوان سناتور ایالت نیویورک، در نقش‌های چشمگیرش به عنوان وزیر امور خارجه و در دو مبارزات انتخاباتی تاریخی و رکوردشکنی‌اش برای ریاست جمهوری. هیلاری کلینتون با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های خارق‌العاده‌اش همراه با تجربیات زندگی خاصش، منحصربه‌فرد و از همه مهم‌تر، استثنایی است. او می‌تواند در مأموریت‌های پژوهشی و آموزشی دانشگاه، همراه با خدمات عمومی و مشارکت برای منافع عمومی اقدامات ارزشمندی انجام دهد.

کلینتون نیز در رابطه با پیوستن خود به دانشگاه کلمبیا گفت: مفتخرم که به دانشگاه کلمبیا و "دانشکده روابط بین‌الملل و عمومی" و پروژه‌های جهانی کلمبیا پیوستم.

وی ادامه داد: تعهد دانشگاه کلمبیا به آموزش نسل بعدی رهبران سیاسی ایالات متحده و جهان و کمک به رسیدگی به برخی از مهم‌ترین چالش‌های جهان، شخصاً برای من الهام بخش است. من مشتاقانه منتظر مشارکت در این تلاش ها هستم.

ارسال نظر

پربازدیدترین