|
| کد مطلب: ۹۱۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد

کوکائین در محل اقامت بوریس جانسون و لیز تراس

منابع آگاه به گاردین گفتند، رد پودر سفید رنگی که گمان می‌رود کوکائین باشد تابستان سال گذشته میلادی درست چند روز مانده به انتخاب لیز تراس به عنوان رهبر حزب محافظه کار انگلیس در یک مهمانی که متحدان سیاسی وی نیز در آن حضور داشتند، کشف شده است.

کوکائین در محل اقامت بوریس جانسون و لیز تراس

ایسنا نوشت: این پودر در عمارت "شیونینگ" در کنت انگلیس کشف شد.

گفته می‌شود رد کوکائین توسط کارمندانی که برای این عمارت کار می‌کنند، پس از حضور متحدان سیاسی لیز تراس، وزیر امور خارجه وقت انگلیس کشف شد.

این منابع آگاه همچنین مدعی شدند که این ماده مخدر در دستکم دو مهمانی یکی در اواخر اوت و در پی کارزار انتخاباتی تراس و دیگری در نخستین هفته سپتامبر و درست چند روز مانده به پیروزی او به عنوان نخست وزیر انگلیس استفاده شده است.

همچنین گمان می‌رود هر دو مهمانی با حضور تراس و متحدان سیاسی او برگزار شده باشد.

کارمندان این عمارت به گاردین گفتند که این ماده را با استفاده از ماده‌ای که در تماس با کوکائین تغییر رنگ می‌دهد، آزمایش کردند و متوجه شدند که پودر سفید در واقع حاوی مقادیری از مواد مخدر است.

سایر منابع آگاه نیز گفتند که پودر سفیدرنگ مشابهی را در دفتر نخست وزیری پس از دو مهمانی خصوصی که در آن بوریس جانسون، نخست وزیر پیشین انگلیس حضور داشت، کشف کردند.

این روزنامه همچنین خاطرنشان کرد، به استفاده جانسون یا تراس از این ماده مخدر یا اینکه آیا این دو نفر از استفاده یا وجود آن در مهمانی‌ها اطلاع داشتند، هیچ اشاره‌ای نشده است.

داشتن کوکائین یک جرم جنایی در قانون انگلیس تلقی می‌شود و تا هفت سال حبس و همچنین پرداخت جرایم نقدی نامحدود را در پی دارد.

مقام‌های انگلیسی از جمله لیز تراس پیشتر خواستار سرکوب استعمال کنندگان تفریحی مواد مخدر در انگلیس شده و مجازات شدیدتری را برای خاطیان نظیر مصادره پاسپورت و ممنوعیت کلوب‌های شبانه مطرح کرده‌ بودند.

ارسال نظر

پربازدیدترین