|
| کد مطلب: ۹۰۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

آشوب در بروکسل پس از شکست بلژیک از مراکش +تصاویر

پلیس بلژیک می‌گوید که روز یکشنبه پس از پیروزی مراکش مقابل تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی قطر، خشونت‌ها و نا آرامی‌هایی در بروکسل پایتخت گزارش شده است.

آشوب در بروکسل پس از شکست بلژیک از مراکش +تصاویر

فرارو نوشت: پلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حتی قبل از پایان مسابقه، ده‌ها نفر در مرکز شهر به‌دنبال درگیری با پلیس بودند و امنیت عمومی را به خطر انداختند.

این نهاد اعلام کرد شماری از افراد با استفاده از مواد آتش‌زا اقدام به ایجاد آتش در بزرگراه‌های عمومی و تخریب چراغ‌های راهنمایی کردند.

پلیس می‌گوید که پس از این ناآرامی‌ها تصمیم گرفتند با خودرو‌های آب‌پاش و گاز اشک‌آور مداخله کنند. این نهاد اعلام کرد که یک خبرنگار در صحنه ناآرامی‌ها مجروح شد.

پلیس از ساکنان و هواداران فوتبال خواست تا از تردد در برخی از مناطق مرکزی شهر خودداری کنند. ایستگاه‌های مترو بسته شد وخیابان‌ها برای محدود کردن جمعیت مسدود شده‌اند.

شهردار بروکسل در واکنش به این ناآرامی‌ها گفت: من به شدیدترین شکل حوادث بعدازظهر امروز را محکوم می‌کنم. پلیس قاطعانه وارد عمل شده است؛ بنابراین توصیه می‌کنم که هواداران فوتبال از رفتن به مرکز شهر خودداری کنند. پلیس تمام تلاش خود را برای حفظ نظم عمومی انجام می‌دهد. وی افزود که به پلیس گفته است تا آشوبگران را بازداشت کند.

مراکش که در بازی نخست خود در برابر کرواسی به تساوی رسیده بود توانست در بازی دوم خود بلژیک را دو بر صفر شکست دهد. بلژیک در حالی متحمل این شکست شد که در رده‌بندی فیفا تیم دوم جهان است و در دوره قبلی نیز توانسته بود عنوان سومی جام جهانی روسیه را کسب کند.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین