|
| کد مطلب: ۹۰۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

تصاویر| آموزش نیروهای بسیج شده روسیه برای جنگ در اوکراین

وزیر دفاع روسیه گفته که ۸۲ هزار نیرو، پس از پایان آموزش به منطقه عملیات ویژه نظامی اعزام شدند.

تصاویر| آموزش نیروهای بسیج شده روسیه برای جنگ در اوکراین
فرارو نوشت: تصاویری از آموزش نظامی به نیرو‌های بسیج شده روسیه برای جنگ در اوکراین در شهر روستوف روسیه منتشر شده است.

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه گفت: جذب شهروندان برای بسیج نیرو‌ها تکمیل شد. ثبت‌نام از شهروندان متوقف شده است. هدفی که شما تعیین کردید، یعنی جذب ۳۰۰ هزار تن، تکمیل شد. فعلا هیچ برنامه‌ای برای جذب بیشتر نیرو وجود ندارد.

وزیر دفاع روسیه تاکید کرد: توجه ویژه‌ای به آموزش افراد فراخوانده شده در مراکز آموزشی و میدان‌های تیر شده است؛ جایی که در حال حاضر ۲۱۸ هزار تن مهارت‌های خود را تقویت می‌کنند. ۸۲ هزار نیرو، پس از پایان آموزش به منطقه عملیات ویژه نظامی اعزام شدند. از این تعداد، بیش از ۴۱ هزار تن به عنوان اعضای واحد‌های نظامی مستقر هستند.

در همین حال خبرگزاری رویترز گزارش داد که روسیه بعد از یک ماه از تکمیل فرایند جذب نیرو خبر داده و گفته است که یک‌چهارم آن‌ها را به میادین نبرد فرستاده است. این فراخوان نیرو، برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم انجام شد.

در همین حال، ایالات متحده اعلام کرد که ۲۷۵ میلیون دلار کمک نظامی دیگر از جمله تسلیحات، مهمات و تجهیزات موجودی پنتاگون به اوکراین ارسال خواهد کرد و کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین در دولت بایدن را به بیش از ۱۸.۵ میلیارد دلار خواهد رساند.

از سوی دیگر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین ادعای مسکو در رابطه با تکمیل شدن فرایند جذب نیرو را زیر سوال برد.

زلنسکی گفت که نیرو‌های روسی آنقدر ضعیف و غیر آماده و بدون تجهیزات هستند و به طرز وحشیانه‌ای مورد سوءاستفاده فرماندهی قرار می‌گیرند که به ما این امکان را می‌دهد تصور کنیم که به زودی روسیه ممکن است به موج جدیدی از مردم برای اعزام به جنگ نیاز داشته باشد.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین