|
| کد مطلب: ۸۹۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

زن اوکراینی خانه ویران شده خود را ترک نمی‌کند +تصاویر

زنی ساکن یکی از روستاهای اوکراین که بیشترین آسیب را از تهاجم روسیه دیده است حاضر به ترک خانه تخریب شده خود نیست.

زن اوکراینی خانه ویران شده خود را ترک نمی‌کند +تصاویر

فرارو نوشت: لیودمیلا لوک که خانه و مزرعه خود را در روستای Zahaltsi واقع در منطقه کی‌یف پایتخت اوکراین از دست داده هفته‌هاست که خانه ویران شده خود را ترک نکرده است.

این روستا که از روز‌های اول جنگ روسیه و اوکراین در آن درگیری‌های شدیدی را تجربه کرده است، یکی از مناطقی است که بیشترین آسیب را در این جنگ دیده است.

لیودمیلا ۶۷ ساله که به تنهایی سعی می‌کند آوار‌های باغ مقابل خانه خود را پاکسازی، اظهار داشت که حملات در روستای محل زندگی آن‌ها از ۲۶ فوریه آغاز شد.

وی اشاره کرد قبل از جنگ به کشاورزی در اینجا علاقه‌مند بود و در انباری روبروی خانه مرغ و گاو پرورش می‌داد. در نتیجه این حملات مزرعه و خانه و سایر زیرساخت‌ها به طور کامل ویران شده است.

لیودمیلا با بیان اینکه با شروع جنگ به همراه همسرش در انبار کنار خانه پناه گرفتند، گفت: هواپیما‌های جنگی روسی که حدس می‌زنند از بلاروس آمده بودند، منطقه را بمباران کردند.

وی با بیان اینکه هواپیما‌ها در ارتفاع پایین پرواز می‌کردند و خلبان‌ها دیده می‌شدند گفت: چند هواپیمای جنگی نیز در جنگل نزدیک اینجا سرنگون شده اند که احتمالا سامانه‌های پدافند هوایی ما آن‌ها را هدف قرار دادند.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین