|
| کد مطلب: ۸۸۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

یک گلوله جنگی با نامه به دست نفتالی بنت رسید!

رسانه‌های صهیونیستی از ارسال یک نامه تهدیدآمیز به همراه گلوله جنگی به نفتالی بنت و خانواده‌اش خبر دادند.

یک گلوله جنگی با نامه به دست نفتالی بنت رسید!

باشگاه خبرنگاران نوشت: پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد نامه‌ای خطاب به نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشته شده و در آن وی به همراه خانواده‌اش به مرگ تهدید شده است. گفته شده یک گلوله نیز درون پاکت نامه بوده است.

به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، نامه به ساختمانی در مجاورت خانه بنت ارسال شده و به دفتری که گیلات، همسر بنت در آن کار می‌کند تحویل داده شده است. دفتر نخست وزیری رژیم اعلام کرده واحد مسئول حفاظت از بنت تقویت و تحقیقات در مورد این نامه آغاز شده است.

در گزارش تلویزیونی که از رسانه‌های صهیونیستی پخش شده آمده است که نامه حاوی «تهدید‌های جزئی به قتل» است. به نقل از منابع نزدیک به تحقیقات، هرکسی که آن را ارسال کرده، اطلاعاتی در مورد خانواده بنت جمع‌آوری کرده و همین امر سبب افزایش تدابیر امنیتی بوده است.

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) اعلام کرده موضوع پیام تهدید آمیز علیه خانواده نفتالی بنت را با جدیت تمام پیگیری می‌کند و می‌کوشد تا به شخصی که این پیام را فرستاده است‌، دسترسی پیدا کند.

کمی پس از انتشار خبر، بنت مجبور به واکنش در فضای مجازی شد. وی در صفحه توییتر رسمی خود نوشت: «درگیری سیاسی، هرچقدر هم عمیق باشد نباید به خشونت، قلدری و تهدید به مرگ برسد». وی در ادامه همه را به آشتی و آرامش دعوت کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین