|
| کد مطلب: ۸۸۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

ثروتمندترین مرد جهان: خانه‌ای ندارم؛ در اتاق خواب دوستانم می‌خوابم!

ایلان ماسک، در یک مصاحبه ویدئویی مدعی شد که او خانه ندارد و در اتاق خواب دوستانش می‌خوابد!

ثروتمندترین مرد جهان: خانه‌ای ندارم؛ در اتاق خواب دوستانم می‌خوابم!

باشگاه خبرنگاران نوشت: ماسک در مصاحبه‌ای ویدئویی با کریس اندرسون، رئیس سازمان دهندگان کنفرانس TED می‌گوید، در حال حاضر او صاحب مکانی نیست و در خانه دوستانش می‌ماند.

به گزارش businessinsider، بلومبرگ می‌گوید، ماسک که دارایی خالص او ۲۵۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، در پاسخ به اظهارات اندرسون مبنی بر اینکه بسیاری از میلیاردر‌ها با توجه به نابرابری‌های جهانی در ثروت آزرده شده اند، پاسخ داد. در این رابطه ایلان ماسک به اندرسون پاسخ داد که اگر سالانه میلیارد‌ها دلار صرف مصرف شخصی خود کند، برایش مشکل ساز خواهد بود، اما اگر از هواپیما استفاده نکند مجبور است ساعات کمتری را برای کار خود صرف کند.

اظهارات ماسک به نظر اولین تایید او بر این است که علیرغم اینکه ثروتمندترین فرد جهان است، خانه دائمی ندارد. همچنین دوستان این میلیاردر در طول سال‌ها در مورد عادات صرفه جویانه او اظهار نظر کرده اند. در ماه می ۲۰۲۰، او در توییتی اعلام کرد که قصد دارد تمام دارایی‌اش را بفروشد. همچنین در آگوست ۲۰۲۱، Insider گزارش داد که انتظار می‌رود ماسک در یک خانه کوچک پیش ساخته ۵۰ هزار دلاری زندگی کند.

اخیرا در مصاحبه‌ای، گریمز شریک دوباره ماسک اعلام کرد که او گاهی اوقات "زیر خط فقر" زندگی می‌کند. برای مثال ماسک، از خرید تشک جدید برای تخت خود خودداری کرد، در صورتی که قسمتی از آن سوراخ بود. همچنین در سال ۲۰۱۵، به گفته‌ی لری پیج، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل وقت گوگل، گاهی اوقات ماسک ایمیل می‌زد که نمی‌داند در کجا بماند. آیا می‌تواند پیش من بماند؟

 

ارسال نظر

پربازدیدترین