|
| کد مطلب: ۸۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

ترامپ: بایدن در حال رقم زدن بدبختی پس از بدبختی است

ترامپ: بایدن در حال رقم زدن بدبختی پس از بدبختی است

رئیس جمهور پیشین آمریکا از رویکرد دولت بایدن در اداره ایالات متحده به شدت انتقاد کرد.

به گزارش آیند، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی در شهر فلورنس در ایالت کارولینای جنوبی که حال و هوای انتخاباتی هم داشت، گفت: در یک سال گذشته، ما با وحشت تمام به چشم خود دیدیم هر چیزی که جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) به آن دست می‌زند به یک فاجعه تمام عیار تبدیل می‌شود و بدبختی پشت بدبختی رخ می‌دهد.

ترامپ افزود: بایدن مرز جنوبی ما را از بین برد (اشاره به کاهش سخت گیری دولت بایدن در جلوگیری از ورود پناهجویان مکزیکی به آمریکا). آیا تاکنون چنین چیزی را دیده اید؟ میلیون‌ها نفر که بسیاری از آن‌ها قبلا زندانی بودند و از دیگر کشور‌ها بودند به داخل کشور ما سرازیر می‌شوند. وی از آن‌ها دعوت کرده است و هیچ اقدامی در این باره (مهاجران) نمی‌کند. وی (جو بایدن) باعث ایجاد تورم بسیار زیاد شده است. تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در سال ۲۰۲۱ بیش از کل فوتی‌ها در سال ۲۰۲۰ بود. میزان بستری شدن بیماران (کرونایی) همه رکورد‌ها را شکست.

رئیس جمهور سابق آمریکا در بخش دیگری از سخنرانی انتخاباتی خود علیه دموکرات‌ها و ریاست جمهوری جو بایدن گفت: وی به وزارت دادگستری دستور داد تا از والدین میهن پرست آمریکایی (که به کودکان خود ایده‌های میهن پرستانه می‌آموزند) جاسوسی کند، وی (بخش) انرژی آمریکا را فلج کرد. وی با تسلیم شدن تحقیر آمیز در افغانستان آبروی کشورمان را برد.

وی افزود: هرگز در تاریخ کشورمان تا این حد تحقیر نشده بودیم. نظامیان ما (در افغانستان) کشته شدند، ما مردم خود را پشت سرمان (در افغانستان) جا گذاشتیم، تجهیزات به ارزش ۸۵ میلیارد دلار را (در افغانستان) پشت سرمان جا گذاشتیم، چه کسی فکرش را می‌کرد که چنین اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ به نظر من، این نقطه (خروج آمریکا از افغانستان) پَست‌ترین نقطه تاریخی در کشورمان بود.

دونالد ترامپ اشاره‌ای به جنگ اوکراین هم داشت و گفت: جو بایدن نتوانست در برابر حمله روسیه به اوکراین بازدارندگی ایجاد کند. شما اگر پنج تا از بدترین روسای جمهور آمریکا را کنار هم بگذارید (می ببینید که) آن‌ها نمی‌توانند خسارتی را وارد کنند که جو بایدن طی سیزده ما (به کشور آمریکا) وارد کرده است. ما رئیس جمهوری داریم که در مهم‌ترین مقطع تاریخی نماینده کشور ما شده است در حالی که از لحاظ جسمی و ذهنی مشکل دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

پربازدیدترین