|
| کد مطلب: ۸۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

تبدیل استادیوم فوتبال به میدان نبرد! + ویدئو

تبدیل استادیوم فوتبال به میدان نبرد! + ویدئو

درگیری تماشاچیان دو تیم رقیب در لیگ فوتبال مکزیک صحنه هایی زشت را در یکی از استادیوم های این کشور رقم زد.

بنا به گزارش ESPNt، در این درگیری خونین ۱۷ نفر از تماشاچیان جان خود را از دست دادند و ۲۶ نفر نیز شدیدا مجروح شدند. جریان بازی در دقیقه ۶۲ و پس از آغاز درگیری متوقف شد. این درگیری در مسابقه بین تیم‌های فوتبال کوئِرِتارو و اطلس رخ داد. ماموران امنیتی با باز کردن دروازه‌ها خروج امن و فوری تماشاچیان از جمله زنان و کودکان را تسهیل کردند.

در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، تماشاچیان دو تیم را که با یکدیگر در وسط زمین و روی سکو‌ها درگیر شده اند به تصویر می‌کشد. در این تصاویر عده‌ای از تماشاچیان در حال پاره کردن تور یکی از دروازه‌ها و تخریب چمن دیده می‌شوند.

پس از وقوع این درگیری که در روز یکشنبه رخ داد، مسئولان لیگ برتر فوتبال این کشور تمام مسابقات را به حالت تعلیق در آوردند. «میکِل آریولا»، رئیس فدارسیون فوتبال مکزیک در این باره گفت: "ما افسوس می‌خوریم و این اتفاق را که بر خلاف روح فوتبال کشور ماست محکوم می‌کنیم." این اتفاق سه مسابقه فوتبال را که قرار بود روز شنبه برگزار شوند، تحت تاثیر خود قرار داد و هر سه مسابقه لغو شدند.

در همین حال «مائوریسیو کوری»، فرماندار کوئِرِتارو روز یکشنبه در این باره گفت: "اتفاقی که دیروز رخ داد موجب شرم، درد و خشم فراوان من شد. هیچ کلمه‌ای به اندازه کافی ندارم که خشونت، توهین و بی معنی بودن آنچه دیروز اتفاق افتاد را محکوم کنم."

گفتنی است؛ فرماندار کوری ضمن محکوم کردن این اتفاق خواهان پاسخگویی مسئولان باشگاه کوئِرِتارو شده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین