|
| کد مطلب: ۸۷۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد

صحنه مرگ و زندگی مسافر در بین سکو و قطار + ویدئو

صحنه مرگ و زندگی مسافر در بین سکو و قطار + ویدئو

مسافر عجول که قصد پیاده شدن از قطار در حال حرکت را داشت، ناگهان میان شکاف سقوط کرد.

به گزارش آیند، کشور هند از جمله کشور‌هایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی نیز سقوط مسافر در هنگام پیاده شدن از قطار در حال حرکت در یکی از ایستگاه‌های این کشور خبرساز شده است.

بنا به گزارش Indian Express، در این حادثه که در ایستگاه قطار «سورات» در ایالت گجرات رخ داد، این مسافر با خوش شانسی از مرگ گریخت. این مسافر قصد پیاده شدن از یک قطار در حال حرکت را داشت که دچار حادثه شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ایستگاه قطار تهیه شده چگونگی وقوع حادثه و نجات این مسافر را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو این قطار در حال ورود به ایستگاه دیده می‌شود. لحظاتی بعد این مرد که مقابل درب قطار ایستاده ناگهان دچار لغزش شده و به داخل شکاف سقوط می‌کند. این در حالی است که قطار هنوز به طور کامل متوقف نشده و در حال حرکت است. با این حال این مرد با خوش شانسی خود را از داخل شکاف به روی سکو می‌کشد.

اداره حمل و نقل ریلی هند با انتشار این ویدئو در توئیتر خود با هشدار به مسافران نوشت: "در تلاش برای پیاده شدن از یک قطار در حال حرکت این مرد به داخل سکو و شکاف قطار کشیده شد. راننده قطار بلافاصله ترمز اضطراری کرد و از یک فاجعه جلوگیری شد."

این ویدئو پس از آنکه در تاریخ ۱ مارس در توئیتر منتشر شد، تاکنون بیش از ۱۲ هزار بیننده داشته است. بسیاری از کاربران از اقدام عجولانه برخی از مسافران در سوار و پیاده شدن از قطار انتقاد کردند.

ارسال نظر

پربازدیدترین