|
| کد مطلب: ۸۷۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

تلاش برای نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق + ویدئو

تلاش برای نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق + ویدئو

تلاش مسئولان محلی برای نجات کودک ۷ ساله‌ای که به داخل یک چاه عمیق در هند سقوط کرد ادامه دارد.

به گزارش آیند، پسری ۷ ساله در حال بازی بود که به طور تصادفی در چاهی عمیق ۳۰۰ پایی سقوط کرد. بنا به گزارش The Print این اتفاق روز یکشنبه در روستای بارکدا وایشا در منطقه داموه واقع در ایالت مادهیا پرادش هند رخ داد. یک مقام پلیس محلی گفت که عملیات برای نجات این کودک همچنان ادامه دارد.

بنا به این گزارش این کودک در عمق ۱۵ تا ۲۰ پایی این چاه گرفتار شده است. این دومین حادثه مشابه طی چهار روز گذشته در این ایالت هند به شمار می‌رود. یک مقام پلیس محلی به PTI گفت که این کودک که هویتش «پرییانش» اعلام شده در نزدیکی این چاه که توسط پدرش «دهارمندرا آتیا» در مزرعه حفر شده بود مشغول بازی بود که ناگهان به داخل آن سقوط کرد. پلیس پس از آنکه در جریان وقوع این حادثه قرار گرفت عملیات برای نجات این کودک آغاز شد.

در یکی از ویدئو‌هایی که توسط رسانه‌های محلی هند منتشر شده است چند دستگاه بیل مکانیکی و بیل بکهو را در حال خاک برداری نشان می‌دهد. در این ویدئو تعدادی از مسئولان و اهالی محلی نیز که در محل حادثه حضور دارند دیده می‌شود.

این حادثه تنها چهار روز پس از سقوط یک پسر بچه سه ساله به یک چاه ۲۰۰ فوتی در روستای بادارچهاد در منطقه اوماریا در این ایالت خبرساز شد. در این حادثه که روز پنجشنبه رخ داد با وجود آنکه این کودک ۴ صبح روز جمعه از داخل چاه بیرون کشیده شد پس از انتقال به مرکز بهداشت محلی مرگ وی اعلام شد. پزشکان علت مرگ وی را غرق شدن در چاه اعلام کردند.

ارسال نظر

پربازدیدترین