|
| کد مطلب: ۸۶۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

پدر فرانسوی، اینترنت تمام شهر را قطع کرد!

پدر فرانسوی، اینترنت تمام شهر را قطع کرد!

یک مرد فرانسوی که قصد قطع کردن اینترنت فرزندانش را داشت به دردسر بزرگی افتاد.

به گزارش آیند، یک مرد فرانسوی که هویتش اعلام نشده در حالی که قصد قطع دسترسی اینترنت فرزندانش را داشت، اینترنت تمام شهر را قطع کرد.

بنا به گزارش UNILAD، این مرد با استفاده از یک Signal Jammer (دستگاه بلوکه کننده سیگنال) سعی کرد تا با قطع ارتباط اینترنتی فرزندانش از بیدارماندن آن‌ها تا دیروقت جلوگیری کند. با این حال، پارازیت‌های ارسالی از سوی این دستگاه بلوکه کننده سیگنال نه تنها سیگنال اینترنت تلفن همراه آن‌ها را قطع کر،د بلکه منجر به قطعی اینترنت تمام شهر شد.

سیگنال تلفن یک اپراتور تلفن همراه، در ابتدا افت سیگنال عجیب را به آژانس ملی فرکانس که مسئول مدیریت فرکانس‌های رادیویی فرانسه است گزارش داد. طبق گزارش Bleeping Computer، آژانس متوجه شد که یک مسدودکننده خانگی علت این اتفاق بوده است. در بیانیه این آژانس آمده است: "تحقیقات به طرز نگران کننده‌ای ساده بود؛ پارازیت توسط پدر خانواده ارسال شده بود تا از دسترسی فرزندانش به اینترنت با گوشی هوشمند به جای خوابیدن جلوگیری کند. فرزندان این مرد واقعا به شبکه‌های اجتماعی و سایر برنامه‌ها مخصوصا از زمان همه گیری کووید ۱۹ معتاد شده بودند."

در این گزارش آمده این پدر فکر کرد که پارازیت بهترین راهکار برای پایان دادن به این افراط است. اگر چه قصد او قطع کردن اینترنت تمام شهر نبود، اما استفاده از سیگنال مسدودکننده در فرانسه غیرقانونی است.

گفتنی است؛ این پدر فرانسوی به اتهام قطع اینترنت شهر با زندان و جریمه نقدی مواجه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

پربازدیدترین