|
| کد مطلب: ۸۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

رویت یوفوی مثلثی شکل در عکس ناسا + ویدئو

رویت یوفوی مثلثی شکل در عکس ناسا + ویدئو

یک یوتیوبر در یکی از عکس های قدیمی ناسا یوفوی مثلثی شکل را که بر فراز زمین شناور است، پیدا کرد.

به گزارش آیند به نقل از باشگاه خبرنگاران، تاکنون هزاران ویدئو از پرواز یوفو یا پرنده ناشناس در سراسر جهان تهیه شده، اما هیچ کس دقیقاً ماهیت آن‌ها را نمی‌داند. برخی آن‌ها را فناوری پیشرفته کشور‌های قدرتمند می‌دانند، اما به گمان برخی دیگر آن‌ها زمینی نیستند و ماهیتی فرازمینی دارند.

بنا به گزارش dailyrecord، به تازگی نیز «تیلور»، یوتیوبر و نظریه پرداز توطئه با استناد به یکی از تصاویر ناسا مدعی رویت یک شیء پرنده ناشناس در آن شده است. این یوتیوبر در این ویدئو به فضانوردانی اشاره کرده که حین پیاده روی در فضا از یوفوی غیرعادی‌ که روی زمین شناور است بی خبر بودند.

تیلور این ویدئو را به اشتراک گذاشته و در آن اشاره می‌کند چطور در این عکس قدیمی ناسا متعلق به دهه ۱۹۶۰ سه فضانورد برای انجام تست مهندسی اولین ماژول سرنشین به مدار فرستاده شدند. در این رویداد، فضانوردان در حال راهپیمایی فضایی تصاویری باشکوه را از زمین ثبت کردند. اما یک عکس خاص توجه یوتیوبر را به خود جلب کرد.

او در این باره گفت: "این عکسی است که توسط یکی از فضانوردان در حال پیاده روی فضایی قبل از بازگشت به زمین گرفته شده است. در یکی از عکس‌ها که آن‌ها از فاصله هزاران هزاران مایلی از زمین گرفتند یک سفینه مثلثی تیره دیده می‌شود؛ چیزی که در ماموریت‌های شاتل که چندین دهه بعد اتفاق افتاد در بالای زمین دیده شد. دیدن آن کمی سخت است، به نظر می‌رسد درست در زاویه‌ای قرار دارد که گویی درست در بالای ابر‌ها پرواز می‌کند."

پس از انتشار این ویدئو، بسیاری از کاربران در بخش نظرات این یوتیوبر را به دلیل یافتن مدرک محکمی از وجود بشقاب پرنده تحسین کردند. یکی از کاربران نوشت: "باورنکردنی! آن عکسی که سال‌ها قبل از فضا گرفته شده و آن مثلث مرموز را شکار کرده است. برای من سند محکمی برای اثبات وجود بشقاب پرنده‌ها است."

ارسال نظر

پربازدیدترین