|
| کد مطلب: ۸۵۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

ترامپ باز هم پا در کفش هیلاری کلینتون کرد!

ترامپ باز هم پا در کفش هیلاری کلینتون کرد!

همچنین، شواهد و مدارک بازرس دورهام فاش کرد که چگونه کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون به یک شرکت فناوری پول پرداخت کرده تا به سرور‌هایی در برج ترامپ و بعدا در کاخ سفید "نفوذ" کند.

پس از اینکه یک بازرس ویژه اظهار کرد که تیم هیلاری کلینتون در زمان ریاست دونالد ترامپ تلاش کرده بود تا از سرور‌های کاخ سفید جاسوسی کند و در این تقلا به دنبال یافتن روابطی بین روسیه و ترامپ جهت بدنام کردن این رئیس جمهوری سابق بوده، بدین ترتیب دونالد ترامپ به شدت کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون را به خیانت متهم کرده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، پس از اینکه «جان دورهام»، بازرس ویژه و دادستان آمریکایی، این پرونده به اصطلاح "هک و جاسوسی" را توضیح داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا روز شنبه نقد و موضع خشمگینانه‌ای را به راه انداخت و ادعا کرد که رفتار تیم هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۱۶، زمانی می‌توانست مستحق اعدام باشد.

ترامپ عنوان داشت: آخرین دادخواست از سوی جان دورهام، بازرس این پرونده شواهد "غیرقابل انکاری" را اثبات می‌کند؛ شواهدی که نشان می‌دهد تیم هیلاری کلینتون در تلاشی برای یافتن یک ارتباط کاملا ساختگی با روسیه از کمپین من و ریاست جمهوری جاسوسی کرده‌اند. این رسوایی از نظر گستردگی و بزرگی بسیار بالاتر از "واترگیت" است و افرادی که در این جاسوسی دست داشته و همچنین از آن مطلع بوده‌اند، باید تحت تعقیب کیفری قرار بگیرند.

ترامپ افزود: در یک بازه زمانی که کشور ما قوی‌تر بود، این جرم با اعدام و مرگ همراه بود. علاوه بر این، باید به کسانی که در کشور ما درخصوص این جرم آسیب دیده‌اند، غرامت پرداخت شود. رفتاری که در پرونده‌های قضایی توضیح داده شده، درست شبیه به کاری است که دموکرات‌ها از سال ۲۰۱۶ دائما تیم ترامپ را به انجام آن متهم کرده‌اند، آن هم بدون اینکه هیچ مدرکی در تایید و صحت ادعای خود ارائه کنند.

همچنین، شواهد و مدارک بازرس دورهام فاش کرد که چگونه کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون به یک شرکت فناوری پول پرداخت کرده تا به سرور‌هایی در برج ترامپ و بعدا در کاخ سفید "نفوذ" کند.

براساس این پرونده، هدف این بوده که ترامپ را به روسیه، که به دخالت در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا متهم شده بود، وصل کنند تا او بدنام شود.

جان دورهام، دادستان آمریکایی در اکتبر سال ۲۰۲۰ از سوی ویلیام بار، دادستان کل سابق آمریکا به عنوان مشاور یا همان بازرس ویژه رسیدگی به ماهیت اصلی تحقیقات مربوط به روسیه - ترامپ انتخاب شده بود و مسئول بررسی پرونده دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین