|
| کد مطلب: ۸۳۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

۲ سال نگهداری جسد مادر در ایوان خانه! +عکس

۲ سال نگهداری جسد مادر در ایوان خانه! +عکس

مردی که ۲ سال جسد مادرش را در خانه نگهداری می‌کرد، بازداشت شد.

به گزارش آیند به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک مرد اهل لوئیزویل ایالت کنتاکی آمریکا روز چهارشنبه به نگهداری از جسد مادرش متهم شد. جسد این زن به مدت ۲ سال توسط پسرش در ایوان پشتی خانه نگهداری می‌شد.

بنا به گزارش WAVE۳، دیوید وود ۵۷ ساله روز سه شنبه دستگیر و روز چهارشنبه در برابر قاضی دادگاه جفرسون کانتی حاضر شد. بنا به این گزارش بقایای جسد مادر وود در تاریخ ۳ دسامبر سال ۲۰۲۱ در بلوک ۱۱۰۰ جاده کریستلند پیدا شده بود.

کارآگاهان اداره پلیس لوئیزویل تحقیقاتی را آغاز کردند که منجر به دستگیری وود شد. بقایای مادر وود در حالی که در یک پتو پیچیده شده بود در ایوان پشتی خانه پیدا شد. در طی تحقیقات، پلیس متوجه شد که وود مراقب اصلی مادر ۸۹ ساله اش بوده که معتقدند در ماه می ۲۰۲۰ فوت کرده است. وود به کارآگاهان گفت پس از مرگ مادرش، جسد وی را به ایوان پشتی خانه برد و آنجا گذاشت.

برای وود یک قرار وثیقه ۱۲۰ هزار دلاری تعیین شده است.

گفتنی است؛ در دسامبر سال ۲۰۲۱ نیز مردی از آیواوا آمریکا پس از ضرب و شتم و دارزدن مایکل ویلیامز و انداختن جسدش در خندق به قتل درجه یک و به نگهداری از جسد محکوم شد. «ووگل»، که یک مرد سفیدپوست بود اعتراف کرد که ویلیامز سیاه پوست را به خاطر حسادت ناشی از یک مثلث عشقی کشته است.

نگهداری جسد

نگهداری جسد

ارسال نظر

پربازدیدترین