|
| کد مطلب: ۸۳۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

فراری شدن مار شاه کبرا توسط مرغ مادر! + ویدئو

فراری شدن مار شاه کبرا توسط مرغ مادر! + ویدئو

مار شاه کبرا که قصد خوردن جوجه های مرغ را داشت با مقاومت جانانه مرغ مادر مجبور به فرار شد.

به گزارش آیند، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه فداکاری مرغ مادر در مراقبت از جوجه هایش در مقابل یک مار شاه کبرا را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Bolnews، مار‌ها حیواناتی خطرناک هستند و صرف نظر از جثه شان هرگونه رویارویی با آن‌ها ترسناک است. اما وقتی پای بچه در میان باشد این ترس و وحشت جای خود را به فداکاری می‌دهد، مخصوصا آنکه مادر در چنین موقعیتی قرار گرفته باشد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شه است شجاعت دیدنی یک مرغ مادر در مقابل مار شاه کبرا سمی را نشان می‌دهد. در حالی که مار قصد نزدیک شدن به جوجه‌ها و خوردن آن‌ها را دارد این مرغ مادر با شجاعتی دیدنی در مقابل این خزنده خطرناک قرار گرفته و با چند حمله برق آسا به سر مار آن را مجبور به فرار می‌کند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود مرغ مادر در حالی که روی جوجه هایش نشسته با نوک منقار خود چند ضربه به سر مار وارد کرده و سرانجام مار را فراری می‌دهد. این در حالی بود که در این ویدئو مار نیز در حال هجومی قرار گرفته و هر لحظه امکان مرگ این مرغ مادر وجود داشت. با این حال مار شاه کبرا حریف مرغ مادر فداکار نشد و ترجیح داد دست خالی صحنه را ترک کند.

در ادامه می‌توانید این ویدئوی جالب را تماشا کنید؛

ارسال نظر

پربازدیدترین