|
| کد مطلب: ۸۳۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

نجات موتورسوار از مقابل کامیون در آخرین لحظه + ویدئو

نجات موتورسوار از مقابل کامیون در آخرین لحظه + ویدئو

موتورسوار با پرش از مقابل کامیون در آخرین لحظه از یک تصادف مرگبار جان سالم به در برد.

به گزارش آیند، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که صحنه فرار یک موتورسوار از مرگ حتمی را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Nitter ، پس از آنکه این موتورسوار در مقابل این کامیون سقوط کرد در آخرین لحظه موفق به فرار از تصادف با آن شد. ویدئویی که توسط دوربین داش کم یک خودرو تهیه شده چگونگی نجات این موتورسوار را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود موتورسوار ناگهان بر اثر لغزش موتورسیکلت در وسط اتوبان و در مقابل کامیون سقوط می‌کند.

در حالی که کامیون فاصله زیادی با موتورسوار ندارد او از زمین بلند شده و با پرش به سمت چپ اتوبان از مرگ فرار می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد درست در آخرین لحظه موتورسوار موفق می‌شود از مقابل کامیون گریخته و خود را نجات دهد. هنوز محل دقیق وقوع این حادثه مشخص نشده است.

این ویدئو از زمان انتشار در فیسبوک تاکنون بیش از ۶۴ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «خدا را شکر این مرد هنوز زنده است.» کاربر دیگر نوشت: «رانندگان در چنین شرایط آب و هوایی باید بیشتر مراقب باشند، چون احتمال وقوع حوادث بالا می‌رود.»

ارسال نظر

پربازدیدترین