|
| کد مطلب: ۶۴۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

هشدار موسس توئیتر نسبت به وقوع ابرتورم در آمریکا

هشدار موسس توئیتر نسبت به وقوع ابرتورم در آمریکا

«جک دورسی» موسس توئیتر نسبت به وقوع «ابرتورم» در آمریکا که همه چیز را تغییر خواهد داد، هشدار داد.

به گزارش آیند نیوز و به نقل از دیلی میل ، مدیر 44 ساله که هم زمان مدیر توئیتر و پرداخت موبایلی Square نیز هست، در پست جدید خود نوشت تورم فوق العاده همه چیز را تغییر خواهد داد و این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

بسیاری از 5.8 میلیون فالوور وی به سرعت برای کسب اطلاعات بیشتر شروع به رپلای کردند و دورسی در پاسخ به یکی از کاربران جواب داد این اتفاق به زودی در ایالات متحده و در جهان رخ خواهد داد.

اصطلاح ابرتورم به طور معمول به افزایش روزانه قیمت اشاره کرده و به افزایش 50 درصدی ماهانه اشاره می‌کند اما از سال 2011 نرخ تورم در آمریکا 2 درصد مانده است،اگرچه در 12 ماه گذشته شاهد افزایش 5.4 درصدی بوده‌ایم.

معمولا ابرتورم برای یک دوره کوتاه زمانی که افزایش عمومی قیمتها رخ می‌دهد، بکار برده می‌شود.

البته دیروز وزیرخرانه داری آمریکا دیروز یکشنبه اطمینان داد ایالات متحده کنترل تورم را از دست نخواهد داد و مدعی شد نرم تورم تا پایان 2022 به 2 درصد بازخواهد گشت.

با این حال اقتصاد ایالات متحده به شدت تحت تاثیر بحران زنجیره تامین قرار گرفته و مصرف کنندگان پول بیشتر خرج می‌کنند و محصولات بیشتری خریداری کرده و کسب و کارها هم تلاش می‌کنند به تقاضا پاسخ به موقع دهند.

وجود محموله‌های بزرگ و کوچک در بنادر ایالات متحده منجر به تلاش زنجیره تامین برای حفظ سر خود در بالای آب شده است.

به طور خاص بندر لس آنجلس، جایی که نیمی از کانتینرها به آمریکا وارد می‌شوند، شاهد ترافیک قابل توجه کشتی‌ها بوده است. کامیون‌ها هم به موقع نرسیده تا حجم عظیمی از کالاها را جابجا کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین