|
| کد مطلب: ۴۸۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

تازه‎ترین اظهارنظر ترامپ درباره توییتر؛ خیلی‌ها در حال ترک این شبکه اجتماعی هستند!

تازه‎ترین اظهارنظر ترامپ درباره توییتر؛ خیلی‌ها در حال ترک این شبکه اجتماعی هستند!

به گزارش آیندنیوز و به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا این اظهارات را در مصاحبه‌ای با شان هنیتی در شبکه خبری فاکس نیوز مطرح کرد که شامگاه جمعه پخش شد. او استدلال کرد که اطلاعیه‌های مطبوعاتی یک شکل "بسیار برازنده‌تر" از ارتباطات نسبت به توییتر است.

شان هنیتی به این رئیس جمهور سابق گفت: فعالیت شما در توییتر و دیگر پلتفورم‌های رسانه اجتماعی تعلیق شد و شما اکنون بیانیه‌های ریاست جمهوری خودتان را دارید که وایرال می‌شوند.

ترامپ پاسخ داد: من واقعا حرفم را می‌زنم چون ما بیانیه منتشر می‌کنیم. هر بار که بیانیه‌ای منتشر می‌کنیم، از آن همه جا هست. این بهتر از توییتر است، بسیار برازنده‌تر از توییتر. توییتر هم اکنون بسیار خسته‌کننده شده است. خیلی‌ها در حال ترک توییتر هستند. توییتر بسیار بسیار خسته‌کننده شده است.

ترامپ که پیش از تعلیق شدن فعالیتش یکی از فعالان پر و پا قرص و مشتاق توییتر بود، در ادامه توضیح داد که چگونه قبل از حضور در این پلتفورم، این شرکت رسانه‌های اجتماعی را "یک چیز شکست‌خورده" می‌دانست.

دونالد ترامپ گفت: سال‌ها پیش که کار با توییتر را شروع کردم، شبیه یک مفهوم و بستر رسانه‌ای شکست‌خورده بود و بعد هیجان‌انگیز شد. و صادقانه بگویم که کارهای زیادی با آن داشتم. خیلی هیجان‌انگیز شد و اکنون خسته‌کننده است و دیگر به درد نمی‌خورد.

توییتر در ماه ژانویه به دنبال وقوع شورش در کنگره آمریکا، حساب کاربری ترامپ را برای همیشه به حالت تعلیق درآورد. ترامپ هم بعدا گفت که یک پلتفورم آنلاین برای خودش راه‌اندازی می‌کند.

ماه مارس گزارش‌هایی از فعالیت‌های این رئیس جمهوری سابق و تیمش برای شراکت با چندین اپلیکیشن به منظور ساخت یک شبکه رسانه اجتماعی شخصی منتشر شد. ترامپ جمعه گفت که مایل است شبکه اجتماعی خودش را داشته باشد، البته او به زمان آن اشاره‌ای نداشت.

ترامپ در برنامه فاکس نیوز گفت: ما به دنبال آن هستیم. پلتفورم‌های دیگر را بررسی می‌کنیم. افراد زیادی هستند که تمایل دارند از پلتفورم‌های کنونی خارج شوند. آنها باید قوی باشند. نمی‌توان آنها را با آمازون و گوگل تحت سلطه قرار داد.

او در این مصاحبه بار دیگر درخواستش مبنی بر رویارویی غول‌های فناوری با نظارت ضد انحصاری را بازگو کرد. ترامپ گفت: شما به قوانین ضد انحصاری نیاز دارید. شما باید کاری در این رابطه انجام دهید.

ارسال نظر

پربازدیدترین