|
| کد مطلب: ۳۹۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

بیل گیتس یک راز را فاش کرد

بیل گیتس یک راز را فاش کرد

به گزارش آیندنیوز و به نقل از اقتصادنیوز، مدت‌هاست که این سئوال برای کسانی که زندگی شخصیت های برجسته جهان را به دقت دنبال می‌کنند، مطرح بود که چرا بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت، دستگاه‌های باسیستم اندروید را به آیفون‌های اپل ترجیح می‌دهد، تا اینکه سرانجام این شخصیت معروف آمریکایی و یکی از برجسته‌ترین میلیاردرهای جهان فاش کرد که چرا او سیستم اندرویدی را به آیفون‌های اپل ترجیح می‌دهد.

این میلیاردر آمریکایی در مصاحبه‌ای با اندرو راس سورکین و بنیانگذار کلابهاوس پل دیویدسون توضیح داد که ادغام بین اندروید و مایکروسافت به این معنی است که دستگاههایی که وی استفاده می کند در درجه اول دستگاه‌های اندرویدی هستند.گیتس افزود: «من در واقع از تلفن اندرویدی استفاده می‌کنم زیرا می‌خواهم همه چیز را ردیابی و دنبال کنم و اغلب از آیفون استفاده می‌کنم اما تلفنی که دارم اندروید است».

بنیانگذار مایکروسافت گفت، برخی از تولیدکنندگان اندروید نرم افزار Microsoft را قبلاً به روشی نصب می‌کنند که این کار را برای من راحت‌تر می‌کند و آنها در مورد نحوه ارتباط برنامه با سیستم عامل انعطاف بیشتری دارند و این همان چیزی است که من به آن عادت کرده‌ام و بسیاری از دوستان من آیفون را به همراه دارند.

مایکروسافت تصمیم گرفته بود تلفن خود را با نام Windows Phone راه اندازی کند ، اما به دلیل کمبود برنامه، پروژه را به کلی تعطیل کرد.
از آن زمان این غول نرم افزاری با Google همکاری کرده و یک گوشی اندرویدی تاشو با نام Surface Duo تولید کرده است.

مایکروسافت از زمانی که با گوگل همکاری را شروع کرد، با تولیدکنندگان دیگر مانند سامسونگ سازگارتر شده است.

در حالی که آیفون‌ها بر 45 درصد بازار ایالات متحده تسلط دارند، اندروید همچنان پرکاربردترین سیستم عامل تلفن همراه در جهان است.

به این ترتیب تلفن اندرویدی شما در مورد میزان استفاده از اینترنت به شما هشدار می‌دهد. علاوه بر این ، با توجه به قیمت بالای آیفون‌ها و دسترسی گسترده دستگاه‌های ارزان‌‌تر در کشورهایی مانند هند و چین، بیش از 70 درصد مردم از دستگاه‌های سامسونگ، هواوی، وان پلاس یا گوگل استفاده می‌کنند.

پل دیویسون، یکی از موسسان کلاب هاوس که برای مدت کوتاهی در چت روم بود، به گیتس و سورکین اعلام کرد که نسخه اندروید این اپلیکیشن در دست طراحی است.گیتس در مصاحبه‌ای که در سال 2019 داشت اذعان کرده بود باخت مایکروسافت به اندروید به عنوان پلتفرم گوشی استاندارد غیراپل یکی از بزرگترین اشتباهات همه زمانها بود که این شرکت مرتکب شد.

در مصاحبه کلاب هاوس، گیتس اذعان کرد رابطه راحتی با استیو جابز، مدیرعامل سابق اپل نداشته است اما او را شخصیت منحصر به فردی خواند. سایر موضوعاتی که در این بحث آنلاین مطرح شدند، بحران سلامت جهانی، تغییرات اقلیمی و کتاب جدید گیتس با عنوان «چگونه از یک فاجعه اقلیمی جلوگیری کنیم؟ » بودند.

ارسال نظر

پربازدیدترین