|
| کد مطلب: ۹۹۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

در کیف نجات زلزله چه چیزهایی باید بگذارید

وقتی که زلزله‌ اتفاق می‌افتد، هر ثانیه برای نجات جان انسان‌ها مهم است. اینجاست که یک کیف نجات زلزله می‌تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد.

در کیف نجات زلزله چه چیزهایی باید بگذارید

کیفی که بتواند نیازهای ضروری شما در این شرایط را تا حد ممکن برطرف کند. در این مقاله در مورد وسایلی که باید در این کیف بگذارید و اینکه چگونه می‌تواند در شرایط اضطراری، تغییر بزرگی ایجاد کند، به طور کامل توضیح می‌دهیم.

چه شما داوطلبی باشید که می‌خواهد به مردم زلزله‌زده کمک کند و چه صرفا قصد داشته باشید که برای یک زلزله‌ی احتمالی آماده شوید، این راهنما اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هنگام انتخاب کیف نجات، دوام آن یک فاکتور بسیار مهم است که باید در نظر گرفته شود. کیف باید از مواد باکیفیت ساخته شده و دارای دوخت‌های تقویت‌شده باشد تا بتواند در برابر فشار ناشی از حمل در شرایط اضطراری مقاومت کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم، ضد آب بودن کیف است تا در صورت قرار گرفتن در معرض آب، محتویات آن آسیب نبیند. کیف نجات زلزله برای تحمل وزن وسایل، باید دارای بندها و دسته‌هایی قوی باشد. همچنین طراحی آن باید به گونه‌ای باشد که بتوانید آن را برای مدت طولانی با خود حمل کنید.

چه چیزهایی باید در کیف نجات زلزله باشد؟

۱. مواد غذایی برای کیف نجات زلزله

۲. وسایل بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری

۳. پاوربانک و شارژر، کلید ارتباط با دیگران

۴. پتو

۵. وسایل کمک‌های اولیه، عضو اصلی کیف نجات زلزله

۶. لباس گرم برای روزهای دور از خانه

۷. چراغ قوه، روشناییِ روزهای بحرانی

۸. طناب، وسیله‌ی نجات‌دهنده‌ی کیف نجات زلزله

ارسال نظر

پربازدیدترین