|
| کد مطلب: ۹۹۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

دلتنگی سردار رادان برای "سیا ساکتی"!

فرمانده کل انتظامی گفت: به نظر می‌رسد مجدداً به سمت فرهنگ‌سازی با استفاده از همه روش‌ها از جمله هنر متعالی برویم و به نظر می‌رسد باید دوباره پای "سیاساکتی" را باز کنیم و با استفاده از همه رسانه برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

دلتنگی سردار رادان برای "سیا ساکتی"!
منبع: تسنیم |

 سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی ظهر امروز در هفدهمین همایش سراسری مدیران پلیس راهور اظهار کرد: حضور به هنگام پلیس راهور باعث شد تا موضوع تصادفات، تلفات، مصدومان و خسارات سنگین ناشی از تصادفات کنترل شود.

وی افزود: پلیس همزمان که در کنترل تصادفات نقش آفرینی می‌کند به دنبال ایجاد نظم ترافیکی هم هست و ماموریت‌هایش درهم آمیخته است.

رادان گفت: اگرچه چندین دستگاه مختلف در موضوع انضباط شهری و تصادفات قائل هستند اما مردم بیشترین ماموریت را برای پلیس قائل هستند و بیشترین انتظار را مردم از پلیس دارند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: برآوردها در موضوع سفرها نشان می‌دهد که تنها 5 درصد از افراد متخلف هستند و قانون را رعایت نمی‌کنند؛ پلیس اینجا باید به‌هنگام باشد که این 5 درصد زورگویی نکنند و برای 95 درصد از مردمی که قانون را رعایت می‌کنند مشکلی ایجاد نکنند.

وی ادامه داد: پلیس راهور بود که 28 هزار کشته تصادفات را متوقف و کاهش داد تا امروز به 17 هزار تلفات برسد و 11 هزار کاهش تلفات جاده‌ای در این سال‌ها داشته باشیم.

رادان تصریح کرد: رئیس جمهور از پلیس خواست در یک برنامه 50 درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشته باشیم و قول دادند تمام دستگاه‌ها به پلیس  کمک کنند.به همین منظور برنامه‌های مدون شده باید به سرعت اجرا شود.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه پلیس باید از تجهیزات به روز استفاده کند، گفت: استفاده از تجهیزات به روز دو فایده دارد، یک اینکه برخورد با تخلفات بدون انتخاب  انجام می‌شود و دو اینکه حجم درگیری را پایین می‌آورد و کنترل پلیس را بالا می‌برد.

وی در ادامه عنوان کرد: به نظر می‌رسد مجددا به سمت فرهنگ‌سازی با استفاده از همه روش‌ها از جمله هنر متعالی برویم و به نظر می‌رسد باید دوباره پای "سیاساکتی" را باز کنیم و با استفاده از همه رسانه برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

رادان تصریح کرد: سفرهای نوروزی امسال به دلیل همزمانی با ماه رمضان سریع‌تر انجام می‌شود و به همین دلیل است که پلیس باید سریع‌تر به میدان بیایید.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین