|
| کد مطلب: ۹۷۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

کشف تریاک با طعم توت‌فرنگی/ شیشه‌فروش جنوب تهران دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰ کیلوگرم مخدر تریاک در پوشش بار توت فرنگی و همچنین مقادیرقابل توجهی موادمخدر از خانه یک سوداگر مرگ در جریان دو عملیات پلیسی خبر داد.

کشف تریاک با طعم توت‌فرنگی/ شیشه‌فروش جنوب تهران دستگیر شد
منبع: ایسنا |

 سرهنگ ضرغام آذین به تشریح دو مورد از ماموریت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در روزهای اخیر پرداخت و گفت:‌ پروندهنخست مربوط به کشف موادمخدر از بار توت فرنگی است، رسیدگی به این پرونده درپی دریافت اخبار از شهروندان و رصد اطلاعاتیمبنی بر ورود مقادیری موادمخدر به میدان میوه و تره‌بار تهران در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام شده،مشخص شد که متهم مذکور مقادیری موادمخدر را از شهرهای جنوبی کشور تهیه و قصد دارد آن را توسط یک‌دستگاه کامیون و درپوشش بار توت فرنگی ازطریق محورهای جنوبی تهران به میدان میوه و تره‌بار وارد کند.

کشف تریاک با طعم توت‌فرنگی/ شیشه‌فروش جنوب تهران دستگیر شد

آذین با بیان اینکه یک گروه از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر به محل میدان میوه و تره‌بار اعزام شده و پایش کامیون‌ها را در دستورکار خود قرار دادند، گفت:‌ سرانجام ماموران کامیون حاوی بار توت فرنگی را در یکی از غرفه‌های میدان میوه‌وتره‌بار شناسایی ونسبت به بازرسی از آن و بازداشت راننده اقدام کردند. .

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این کامیون مقادیری موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۱۰کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای در میان بار توت فرنگی جاساز شده بود کشف و ضبط شد، گفت:‌ متهم به مقر انتظامی منتقل شده و پساز تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی همچنین از کشف بیش از هفت کیلوگرم انواع موادمخدر از منزل یک سوداگرمرگ در جنوب پایتخت خبر داد و گفت:‌در عملیاتی دیگرکه درپی اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان تهرانی ساکن در محله خزانه در دستورکار قرار گرفت، مشخص شد که مالک یکباب منزل مسکونی در زمینه فروش و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد که با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل، صحت و چگونگیعملکرد مظنون پرونده برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور ورود به منزل از طرف مراجع قضایی انجام شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین