|
| کد مطلب: ۹۷۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

بازداشت ۲ زورگیر در جنوب تهران

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر و دو سارق محتویات خودرو در جریان دو ماموریت پلیسی جداگانه خبر داد.

بازداشت ۲ زورگیر در جنوب تهران
منبع: ایسنا |

سرهنگ سلمان آدینه‌وند به تشریح دو مورد از ماموریت‌های یگان امداد تهران بزرگ در شبانه‌روز گذشته پرداخت و گفت: یکی از این پرونده‌ها مربوط به دستگیری دو سارق زورگیر است. رسیدگی به این موضوع به دنبال وقوع چند فقره سرقت به روش زورگیری و تهدید مالباختگان به وسیله قمه و چاقو در محله شوش در دستورکار واحدهای گشت انتظامی یگان امداد تهران بزرگ قرار گرفت و واحدهای گشت انتظامی با گشت‌زنی‌های هدفمند دو نفر را در حال دعوا و زورگیری از فردی مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری شدند، گفت: در همین راستا طرح مهار سارقان در دستورکار قرار گرفته و اجرا شد و مدتی بعد یکی از واحدهای گشتی این افراد را مشاهده و اقدام به تعقیب و گریز با آنان کردند، تا اینکه چند دقیقه بعد این افراد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

آدینه‌وند با بیان اینکه متهمان ۲۸ و ۳۰ سال سن داشتند، گفت: از این افراد چهار قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد. همچنین آنان تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به سرقت و زورگیری از شهروندان با تهدید سلاح سرد معترف شدند. در ادامه نیز برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم و سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری دو سارق محتویات و لوازم خودرو در عملیاتی دیگر خبر داد و گفت:‌ باتوجه به سرقت‌های متعدد لوازم و محتویات خودرو در سطح شهر دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار تیم‌های مختلف گشت انتظامی یگان امداد قرار گرفت و گشت‌زنی‌های هدفمند در این خصوص افزایش یافت.

وی ادامه داد: گشت‌زنی‌های پلیسی ادامه پیدا کرد تا اینکه روز گذشته ماموران به یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین در محدوده خزانه تهران مشکوک شده و پس از متوقف کردن موتورسیکلت و بررسی بیشتر، تعدادی ضبط و باند را به همراه مدارک خودرو کشف و ضبط کردند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین