|
| کد مطلب: ۹۷۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

مدارس این استان سه‌شنبه ۲۵ بهمن تعطیل شد

سرپرست مدیریت بحران آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: فعالیت آموزشی تمام مدارس استان سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در شبکه شاد و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس این استان سه‌شنبه ۲۵ بهمن تعطیل شد
منبع: ایسنا |

خسرو کیانی افزود: به دلیل بارش برف سنگین و برودت هوا فعالیت آموزشی استان در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر روز سه‌شنبه به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری نشده است، گفت: در تمام محورهای ارتباطی استان مشکل تردد وجود دارد و تردد به سختی و تنها با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

به گفته وی، هم‌اکنون تردد در گردنه‌های برف‌گیر استان از جمله شاه‌منصوری، چری و تاراز غیرممکن است و این گردنه‌ها به دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانونی مسدود شده است.

کیانی اظهار داشت: تردد در محورهای بین شهری نیز با مشکل و به سختی انجام می‌شود.

وی از از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت برای سفر تجهیزات ایمنی زمستانی بخصوص زنجیرچرخ، چراغ مه‌شکن، برف‌پاکن سالم به‌ همراه داشته باشند و از سلامت فنی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

بر اساس تحلیل آخرین برآوردهای مدلهای عددی و نقشه‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز چهارشنبه در سطح استان به تناوب بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها، مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها در سطح استان از شدت به نسبت زیادی برخوردار است و برای مناطقی از جمله شهرستان کوهرنگ،اردل و برخی مناطق شمالی ،غربی و جنوبی استان به نسبت شدید و نیمه سنگین است.

برای اوایل صبح پنجشنبه بارشهای پراکنده در کوهرنگ و مناطقی از جنوب پیش‌بینی می‌شود که با خروج سامانه کاهش دمای هوا انتظار می‌رود. در سال تحصیلی جاری ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین