|
| کد مطلب: ۹۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

شرط عفو زندانیان دارای شاکی خصوصی

رئیس قوه قضائیه با اشاره به وضعیت آن دسته از محکومان و زندانیان که دارای شاکی خصوصی هستند نیز گفت: این بخش از زندانیان و محکومان چنانچه بتوانند تا پایان سال رضایت شاکی خصوصی خود را جلب کنند می‌توانند از عفو اخیر بهره‌مند شوند.

شرط عفو زندانیان دارای شاکی خصوصی
منبع: فارس |

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای بیان کرد: در همین راستا ضروری است بخش‌های ذیربط قوه قضائیه از جمله مرکز توسعه حل اختلاف، رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها، برای تحصیل رضایت شکات محکومان و زندانیان، ضمن توجه به حقوق مادی و معنوی شکات، نهایت تلاش خود را مصروف دارند؛ امیدواریم این شکات نیز برای رضای خدا، همراهی‌های لازم را داشته باشند.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به دروغ‌پراکنی‌ها و تلاش‌های مذبوحانه شیطان‌صفتان برای کاستن از حلاوت عفو اخیر مقام معظم رهبری در قبال تعداد قابل توجهی از متهمان و محکومان و زندانیان، مجدداً خطاب به عفوشدگان توصیه کرد که ضمن بی‌توجهی به این دروغ‌ها و تلاش‌های شیطان صفتان، مراقبت داشته باشند تا در دام شیطان قرار نگیرند.

وی در ادامه نشست امروز با توجه به قرار گرفتن در هفته‌های پایانی سال، به تمامی مسئولان و واحد‌های قضایی در صف و ستاد دستور داد تا آنجا که مقدور است و با تلاش‌های مضاعف، به گونه‌ای امور را تمشیت کنند که کار‌های سال جاری به سال آتی موکول نشود. وی افزود: در همین راستا، معاونت مالی و پشتیبانی نیز نهایت مساعدت را در قبال همکارانی که در این ایام کار‌های فوق‌العاده و شبانه‌روزی می‌کنند داشته باشد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین