|
| کد مطلب: ۹۶۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

خط و نشان فرمانده کل ناجا در باره چهارشنبه سوری: مراسم را در محله و کوچه برگزار کنید نه در معبر و میدان

رئیس پلیس کشور گفت: همه ما درصدد هستیم که چهارشنبه آخر سال یک روز خاطره انگیز برای مردم عزیز باشد از این رو لازم است که خانواده ها در این ایام در کنار فرزندان خود قرار بگیرند و از شور و نشاط آن ها مراقبت کنند.

خط و نشان فرمانده کل ناجا در باره چهارشنبه سوری:  مراسم را در محله  و کوچه برگزار کنید نه در  معبر و میدان
منبع: ایسنا |

وی افزود: پلیس نیز هرگز اجازه نمی دهد که هیچ معبر و میدانی، محلی برای برگزاری چهارشنبه آخر سال باشد؛ بلکه بایستی به صورت محله محور و کوچه محور باشد.

 رئیس پلیس کشور گفت: امسال با برگزاری قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ بایستی نظم و امنیت و آرامش را در سطح جامعه برقرار کنیم و هرگز اجازه ندهیم خاطر مردم در این ایام مکدر شود؛ نوروز ۱۴۰۲، سال آزمون انتظامی در نزد مردم است.

وی به اهمیت برگزاری قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ اشاره کرد و ادامه داد: این قرارگاه برای همراهی مردم در ایام نوروز ۱۴۰۲ تشکیل شده و بحمدالله گزارشات ارائه شده در این راستا حاکی از تلاش ها، فعالیت ها و آمادگی پلیس برای ورودی پرنشاط و فعالانه به نوروز ۱۴۰۲ است.

رئیس پلیس کشور به چند نکته مهم و مورد توجه قبل از شروع سال ۱۴۰۲ اشاره و عنوان کرد: آمادگی کامل پلیس (اشاره به پشتیبانی ها)، بهره بردن از تمامی امکانات و ظرفیت های در اختیار برای انجام مطلوب ماموریت ها و تسریع در خدمت رسانی، تامین نظم و امنیت با توجه به روزهای شلوغ پایانی سال و ارتقاء اشراف اطلاعاتی از جمله مواردی هستند که بایستی بیش از پیش در این ایام مورد اهتمام قرار بگیرند.

ارسال نظر

پربازدیدترین