|
| کد مطلب: ۹۵۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

اردوی تبیینی "راهیان پیشرفت"

همزمان با دوازدهم بهمن ماه و به مناسبت روز ملی صنایع فضایی، پارک ملی هوافضا مورد بازدید خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار این منطقه  گفت: طرح راهیان پیشرفت از ایام دهه مبارک فجر امسال در منطقه ۲۱ کلید خورده و باتوجه به اینکه این منطقه قطب صنعتی و خودروسازی کشور بوده و دیار پیشرفت و نوآوری لقب گرفته، این تورها با هدف ایجاد خودباوری و خوداتکایی در بین جوانان و نوجوانان انجام می شود.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: طرح ایجاد بزرگ‌ترین بوستان بانوان غرب تهران باتوجه به نیاز جدی جهت افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی برای سال آینده در دستورکار جدی مدیریت شهری منطقه ۲۱ قرار گرفته است. مرکز فرآهنگ ویژه گذران اوقات سالمندان گرانقدر، بهسازی و اصلاحات هندسی معابر بزرگراهی نیز برای سال آینده اجرایی خواهد شد. 

شهردار منطقه ۲۱ گفت: تعریض و توسعه معابر اصلی و پرتردد، بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح و زیرگذر فتح_باغستان و ادامه پروژه فرامنطقه‌ای دوگاز (فاز دو و سه) برای سال آینده در اولویت اجرایی مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است.

پوریافر با اشاره به طرح من شهردارم تاکید کرد: در اجرای این طرح بزرگ، خواست مردم و نظر مستقیم آنان در نظام بودجه‌ریزی شهرداری تهران و تعیین اولویت‌های مختلف جهت اجرای برنامه ها و طرح های سال ۱۴۰۲ پیگیری شد و در سطح محله‌های سیزده‌گانه دیار پیشرفت و نوآوری با استقبال بی‌نظیر شهروندان همراه بود.

شهردار منطقه ۲۱ تبیین کرد: توسعه سرانه‌ فضای سبز شهری در تمامی محله‌های سیزده‌گانه منطقه ۲۱ با بهره‌گیری از ظرفیت پساب تصفیه شده صنایع و کارخانجات مستقر در محدوده این منطقه می‌تواند بسیار کمک رسان باشد و باتوجه به کمبود منابع آبی، این معضل را برطرف کند. 

وی ادامه داد: مبحث تعامل سازنده با صنایع و کارخانجات مستقر در محدوده شهری منطقه ۲۱ می‌تواند نوید اتفاقات تازه‌ای باشد. وجود مجموعه‌های فروشگاهی در این منطقه توانسته زمینه ساز ورود شهروندان سایر نقاط شهر تهران به سمت منطقه ۲۱ شود.تعامل با صنایع و کارخانجات منطقه می‌تواند آنان را به مبحث مهم مسئولیت های اجتماعی شرکتی تشویق و ترغیب کند و همچنین درباره همراهی آنان با مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲۱ به ویژه در موارد پسماند و کاهش آلایندگی‌های صنعتی کمک کند. 

لازم به ذکر است؛ پیش از برگزاری نشست مشترک خبری مدیریت شهری منطقه ۲۱ و فرماندهی پارک ملی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی بلالی فرمانده نمایشگاه و پارک ملی هوافضا درخصوص بخش های مختلف این مرکز توضیحاتی جامع را به خبرنگاران بازدید کننده ارائه دادند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین