|
| کد مطلب: ۹۴۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

وزیر آموزش و پرورش: اختیار تعطیلی مدارس را به ما بدهید!

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی متوالی مدارس گفت: برای جلوگیری از تعطیلی بدون برنامه مدارس، تقویم آموزشی و تعطیلات کشور باید ساماندهی شود تا این قدر شاهد وقفه در جریان آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباشیم.

وزیر آموزش و پرورش: اختیار تعطیلی مدارس را به ما بدهید!
منبع: فارس |

 هزار و بیست و چهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در ابتدای این جلسه اظهار کرد: برای تعطیل کردن مدارس باید شاخص‌های جهانی را در نظر بگیریم و بهتر است این اختیار به وزارت آموزش و پرورش واگذار شود.

نوری افزود: بچه‌ها چطور باید اجتماعی شوند؟ و چطور برای بر عهده گرفتن مسؤولیت‌های اجتماعی آماده شوند؟ دانش‌آموزان باید با چالش‌های اجتماعی مواجهه شوند تا بعداً وقتی در شرایط این چنین قرار می‌گیرند، بتوانند تصمیمات درستی بگیرند.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: برای جلوگیری از تعطیلی بدون برنامه مدارس، تقویم آموزشی و تعطیلات کشور باید ساماندهی شوند تا این قدر شاهد وقفه در جریان آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباشیم.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی تقویم آموزشی گفت: باید یک ماده واحده که تمام جوانب تقویم آموزشی در آن در نظر گرفته شده تهیه و تدوین شود تا آموزش و پرورش مناطق آموزشی خود را بر اساس آن ساماندهی کند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین