|
| کد مطلب: ۹۳۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

عاملین قتل «مونا نقیبی» دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملین قتل دختربچه سراوانی با کار دقیق پلیس خبر داد.

عاملین قتل «مونا نقیبی» دستگیر شدند
منبع: فارس |

مرتضی جوکار اظهار کرد: در آبان ماه سال جاری در پی وقوع تیراندازی در یکی از مناطق مسکونی شهرستان سراوان دختربچه ای به نام مونا نقیبی مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و جان خود را از دست می دهد.

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم به سرعت در محل حاضر شدند و از همان لحظات ابتدایی تحقیقات خود را جهت شناسایی عاملین جنایت آغاز کردند.

این مقام انتظامی افزود: متاسفانه رسانه های وابسته به معاندین و مغرض ادعا کردند که در پی تیراندازی بی ضابطه نیروهای نظامی در یکی از مناطق مسکونی از توابع شهرستان سراوان مونا نقیبی جان باخته است و با انتشار این خبر کذب موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کردند.

جانشین انتظامی استان گفت: تحقیقات و بررسی های میدانی پلیس از همان ابتدا مشخص می کرد که یک باند سارقین مسلح هنگام سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی کرده و متاسفانه در این بین دختر بچه ۷ساله ای به نام مونا نقیبی در حین مورد اصابت گلوله قرار پیگیرد و به قتل می رسد.

وی افزود: با رصد دقیق پلیسی مشخص شد عاملین این جنایت پس از وقوع قتل به یکی از کشور های همسایه گریخته اند.

جانشین انتظامی استان تصریح کرد:سرانجام با کار دقیق پلیسی و با توجه به حساسیت موضوع عاملین این جنایت به محض ورود به کشور شناسایی و در یک عملیات منسجم و پیچیده قاتل اصلی به همراه دو همدست دیگرش دستگیر می‌شوند.

سرهنگ جوکار گفت: با دستگیری قاتل و اعتراف او و دیگر همدستانش به ارتکاب این جنایت،پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین