|
| کد مطلب: ۹۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

عامل شهادت سروان احمد کشوری نیا دستگیر شد

با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و همکاری پلیس آگاهی کردستان عامل شهادت سروان «احمد کشوری نیا» بامداد امروز دستگیر شد.

عامل شهادت سروان احمد کشوری نیا دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در روز هفدهم دی ماه سال جاری سروان «احمد کشوری نیا» فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه در حین مأموریت تعقیب و مراقبت خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی، بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودرو گشت پلیس وی به بیرون پرتاب و سرش با زمین برخورد و به شدت مجروح می‌شود.

در این حادثه متأسفانه سروان کشوری به علت مرگ مغزی پس از چند روز به فیض عظمای شهادت نائل و راننده خودرو شوتی با سرعت از محل متواری شد.

در این راستا دو تیم از افسران زبده پلیس آگاهی استان مرکزی، شناسایی و دستگیری عامل این جنایت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با همکاری پلیس آگاهی استان کردستان با کمترین سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده پلیسی را آغاز و سرانجام بامداد روز جاری با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای عامل این جنایت را در شهرستان سنندج شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

ارسال نظر

پربازدیدترین