|
| کد مطلب: ۹۳۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

بهمن امسال کلاه‌کج‌های تازه نفس از راه می‌رسند/ آموزش تیم های «واکنش سریع» فقط در این 4 استان

با اتمام دوره آموزشی «واکنش سریع» در چهار استان هدف اصفهان، کرمان، گیلان و تهران این‌بار مرحله کشوری این دوره با حضور امدادگرانی از سراسر کشور در هفته نخست بهمن‌ماه برگزار خواهد شد تا تعداد «کلاه کج‌های» هلال‌احمر افزایش یابد.

بهمن امسال کلاه‌کج‌های تازه نفس از راه می‌رسند/ آموزش تیم های «واکنش سریع» فقط در این 4 استان
منبع: بهداشت نیوز |

مدیرکل آموزش‌های تخصصی این جمعیت گفت: با تاکید رئیس جمعیت هلال احمر برای آموزش سریع واکنش سریع و ایجاد تیم‌های جدید برای افزایش تعداد تیم‌های واکنش سریع در 31 جمعیت‌ هلال احمر استانی، از هفته نخست بهمن‌ماه آموزش 420 امدادگر آغاز می‌شود.

فایق عبدالله‌زاده افزود: دوره‌های آموزشی واکنش سریع در روزهای گذشته به شکل استانی و تنها در 4 استان کشور انجام شد. یعنی مثلا استان اصفهان یا گیلانن صرفا امدادگران استان خود را آموزش دادند تا آماده میزبانی از استان‌های همجوار خود در دوره کشوری پیش‌رو در بهمن‌ماه باشند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر او افزود: در 4 دوره استانی مجموعا 255 نفر آموزش دیده‌اند و با آموزش 420 نفر در بهمن، مجموع امدادگران آموزش دیده برای تشکیل تیم‌های جدید و یا شرکت در تیم‌های واکنش سریع در سراسر کشور به 675 نفر خواهد رسید که این ظرفیت قابل توجهی برای ارزیابی و اقدامات اولیه در حوادث و سوانح در سطح کشور ایجاد خواهد کرد.

گفتنی‌است، دوره‌های آموزشی تیم‌های واکنش سریع در زمستان امسال صرفا برای آقایان برگزار می‌شود و قرار است دوره‌های ویژه دختران نجاتگر هلال احمر در بهار سال آینده برگزار شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین