|
| کد مطلب: ۹۳۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

مردی که درخت می دزدید، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق سابقه داری که اقدام به سرقت تنه درختان می کرد، خبر داد.

مردی که درخت می دزدید، دستگیر شد
منبع: همشهری |

 سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر سرقت درختان در حوالی روستاهای شهرستان، به پلیس اطلاع داده شد که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی این فرماندهی به جهت بررسی موضوع به مکان‌های وقوع سرقت اعزام شدند، افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد که سارق بعد از قطع درختان، با یک دستگاه خودروی باری، تنه‌های بریده شده را سرقت می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با تلاش ماموران و همچنین همکاری اهالی روستا، متهم شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان در حال انتقال تنه درختان سرقتی دستگیر شد، گفت: متهم بعد از انجام بازجویی و تکمیل تحقیقات به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و در نهایت خودروی او نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه ارزش این تعداد تنه درخت سرقتی حدودا ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: ایراد خسارت به محیط زیست و ایجاد ناامنی برای مردم جرم بوده و با افرادی که مرتکب اینگونه موضوعات شوند قطعا برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از شهروندان و خصوصا روستاییان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین