|
| کد مطلب: ۹۳۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبیعی است که رتبه بندی که برای اولین بار در حال انجام است مقداری با کندی پیش برود و ابهامات موجود در آن شفاف شود.

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان
منبع: مهر |

گردهمایی کشوری رؤسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و اعضای شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیر دولتی سراسر کشور با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح امروز برگزار شد.

نوری در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی مدارس و استفاده از فضای مجازی گفت: ما شبکه دانش آموزی شاد را داریم که در منطقه مشابه آن وجود ندارد باید از سرمایه گذارانی که این شبکه را ایجاد کردند تشکر کنیم که با ایجاد این سکو از آموزش مجازی حمایت کردند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت رتبه بندی گفت: مراحل پایانی رتبه بندی در حال انجام است؛ بازنشستگان به مراحل پایانی خود رسیده است اما ابهاماتی در رتبه بندی برخی از همکاران وجود دارد که به تدریج در حال برطرف شدن است. طبیعی است که رتبه بندی که برای اولین بار در حال انجام است مقداری با کندی پیش برود و ابهامات موجود در آن شفاف شود.

وی ضمن تشکر از صبوری فرهنگیان در موضوع رتبه بندی افزود: امیدوارم فرهنگیان همچنان منتظر بمانند تا همکاران رتبه بندی را به درستی انجام دهند.

نوری در پاسخ به این سوال که ثبت وضعیت چند درصد از معلمان در رتبه بندی نهایی شده است؛ گفت: رتبه اول همه همکاران به جز همکارانی که قانون ثبت رتبه بندی آنها را منع کرده است؛ ثبت شده است. ابهام در رتبه برخی از معلمان وجود دارد که در حال بررسی است. رتبه بندی همکاران مهرآفرین هم انجام شده است. من به همکاران هم گفتم که با این لکه گیری‌ها رتبه بندی حتماً تا پایان سال انجام خواهد شد و اعتبار داده شده برای امسال تخصیص خواهد یافت.

ارسال نظر

پربازدیدترین