|
| کد مطلب: ۹۳۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

شوخی با کلت یادگاری جان یک نفر را گرفت

چند روز پیش مأموران پلیس شهرستان کازرون در استان فارس در جریان تیراندازی مرگبار در کوه‌های اطراف شهر قرار گرفتند. در جریان این تیراندازی مردی 45ساله جانش را از دست داده و عامل شلیک مرگبار پا به فرار گذاشته بود.

منبع: همشهری |

شوخی با سلاحی که مرد جوان سال‌ها پیش آن را از یکی از اقوامش به‌عنوان یادگاری گرفته بود، به قیمت جان دوست وی تمام شد.

ماموران با حضور در محل حادثه به تحقیق از شاهدان پرداختند. در این تحقیقات معلوم شد که روز حادثه مقتول به همراه تعدادی از دوستانش برای تفریح به کوه‌های منطقه آقاعلی در اطراف کازرون رفته بودند. یکی از دوستان وی، جوانی 28ساله بود که یک قبضه کلت کمری همراه خود داشت. او این کلت کمری را از سال‌ها قبل‌تر از یکی از اقوامش به‌عنوان یادگاری گرفته بود و هر وقت با دوستانش راهی کوهستان می‌شد، کلت کمری را هم با خودش می‌برد.

به‌گفته شاهدان، آن روز، جوان 28ساله کلت یادگاری را از جیبش بیرون آورده و با بقیه دوستانش سرگرم شوخی بود. در این هنگام گلوله‌ای به‌صورت ناگهانی از کلت کمری شلیک شد و به گردن مقتول اصابت کرد. پس از این حادثه مقتول روی زمین افتاد و دوستانش هر چه کردند موفق نشدند جلوی خونریزی را بگیرند و در نهایت این مرد جانش را از دست داد. به‌دنبال این اتفاق، جوان 28ساله که شلیک سهوی او باعث این حادثه شده بود نیز از ترس پا به فرار گذاشت و در کوهستان ناپدید شد.

با این اطلاعات، دستور بازداشت مرد جوان صادر شد در نهایت با وساطت افراد با نفوذ و ریش‌سفیدان طایفه، متهم فراری راهی مقر پلیس شد و خود را تسلیم کرد و کلت کمری را تحویل داد. او گفت: من این کلت را سال‌ها قبل از یکی از اقوامم یادگاری گرفتم. در همه این سال‌ها آن را نزد خود نگه داشته بودم و هر از گاهی که با دوستانم به کوهستان می‌رفتیم، آن را هم با خودم می‌بردم. روز حادثه نیز کلت کمری همراهم بود و آن را از جیبم بیرون آورده بودم و با دوستانم در حال تفریح و شوخی بودیم که ناگهان گلوله‌ای شلیک شد. ابتدا نفهمیدم چه اتفاقی رخ داد اما وقتی یکی از دوستانم روی زمین افتاد و خون از گردنش جاری شد، دو دستی روی سرم زدم و متوجه شدم که گلوله به گردن وی اصابت کرده است. آن روز هرچه تلاش کردیم موفق به نجات او نشدیم و من که از این ماجرا وحشت کرده بودم، تصمیم گرفتم فرار کنم اما در نهایت با صحبت‌ها و پیغام ریش‌سفیدان، تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم.

به‌گفته سرهنگ اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، پس از اعترافات متهم برای وی قرار قانونی صادر شده و پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین