|
| کد مطلب: ۹۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

کمبود تابلوهای راهنمایی در بزرگراه‌های پایتخت/ آگهی مناقصه ۴۵ میلیاردی برای تابلوها

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به کمبود تعداد تابلوهای موجود در سطح بزرگراه‌ها از حل این موضوع تا سال آینده خبر داد.

کمبود تابلوهای راهنمایی در بزرگراه‌های پایتخت/ آگهی مناقصه ۴۵ میلیاردی برای تابلوها

محمدرضا شیخ بهایی در مورد وضعیت تابلوهای سطح بزرگراه‌های شهر تهران گفت: تابلوهای موجود در سطح بزرگراه‌ها در دو گروه تقسیم بندی شده است که به تابلوهای هدایت مسیر و انتظامی نامگذاری می‌شوند.

شیخ بهایی با بیان اینکه در سطح بزرگراه‌های تهران ۱۴ هزار تابلو نصب شده است که حدود ۸۰۰۰ مورد هدایت مسیر و مابقی تابلوی انتظامی است، گفت: از این ۸۰۰۰ تابلوی هدایت مسیر در برخی مسیرها دارای کمبودهایی هستیم که این کمبودها یا ناشی از  به سرقت رفتن تابلوها است و یا شاید برای تغییر نام جمع آوری شده است و یا تابلو بنا به دلایلی همچون ناآرامی های اخیر آسیب دیده و جمع آوری شده است.

نصب تابلوهای جدید در دستور کار شهرداری تهران

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره  به اینکه در برخی معابر بزرگراهی با کمبود تابلو مواجه هستیم، افزود: در یک برنامه عملیاتی نصب تابلوهای جدید را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، بگونه‌ای که  آگهی مناقصه ۴۵ میلیارد تومانی برای تکمیل و نصب تابلوهای هدایت مسیر و انتظامی در مسیرهای بزرگراهی چاپ شده است.

وی ضمن دعوت از حضور حداکثری  پیمانکاران در کل کشور برای این مناقصه گفت: امیدواریم  در سه ماه پایانی سال و سال آینده، اقدامات لازم برای تکمیل و رفع نواقص تابلوها را انجام دهیم.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین