|
| کد مطلب: ۹۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

زاکانی: از ترافیک تهران غافلگیر نشدیم!

شهردار تهران گفت: تا زمانی که ۶۶ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ۳۴ درصد ترددها در شهر با حمل و نقل عمومی باشد، ترافیک وجود دارد.

زاکانی: از ترافیک تهران غافلگیر نشدیم!

شهر نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه آیین افتتاح ۸ پروژه شهری و رونمایی از سامانه «من شهردارم» در جمع خبرنگاران با اشاره به ترافیک تهران همزمان با آغاز بارش باران و برف یادآور شد: در رابطه با ترافیک تهران غافلگیر نشدیم.

زاکانی تاکید کرد: این غافلگیری ما نیست، بلکه ظرفیت و اقتضاهایی است که در شهر وجود دارد که با یک بارش گره‌های ترافیکی ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در برخی از شب‌هایی که بارندگی سنگین و زیادی در شهر تهران وجود دارد، ۱۰ هزار نفر در خیابان ها کار می‌کنند، گفت: برای اینکه آبگرفتگی در سطح شهر نداشته باشیم نیروهای خدماتی در حال فعالیت هستند.

زاکانی با بیان اینکه بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست، افزود: تا زمانی که ۶۶ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ۳۴ درصد ترددها در شهر با حمل و نقل عمومی باشد، ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد، ترافیک باقی می ماند.

وی با بیان اینکه ما میراث دار یک مجموعه‌ قدیمی هستیم، اظهار کرد: مثلا در حوزه اتوبوسرانی ۱۷۵ اتوبوس وارد ناوگان شده اند یا ناوگان ون ما ۹۸ درصد سنی بالای ۱۵ سال است.

شهردار تهران بیان کرد: ما ۶۳۰ دستگاه ون را خریداری کردیم و اکنون در مسیر شماره‌گذاری و واگذاری است؛ در طول این مدت تمام تلاشمان این بوده که نگذاریم شهر به مشکل بربخورد تا زمانی که مشکل حمل و نقل عمومی را حل نکنیم این موارد اتفاق می افتد. انشالله دست به دست هم دهیم تا مشکل تهران حل شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین