|
| کد مطلب: ۹۰۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند ایرانشهری

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند ۳۸ ساله ایرانشهری پس از ۱۹ ماه زندگی مخفیانه خبر داد.

دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند ایرانشهری

برنا نوشت: مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در بیست و هفتم بهمن ماه ۱۴۰۰ طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مسلحانه شهروندی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه پراید با اسلحه کلاش به سمت شهروندی ۳۸ ساله تیراندازی و از محل متواری شده است که در پی این تیراندازی جوان مذکور به علت جراحات شدید فوت و شهروند دیگر مجروح می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به متواری بودن قاتل به روستاهای همجوار، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهم در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به دست آوردند.

جوکار بیان کرد: در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل ۴۵ ساله فراری شناسایی و در عملیاتی ضربتی پس از ۱۹ ماه زندگی مخفیانه دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کاربرده در این جنایت شوم همچنان ادامه دارد، افزود: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات قبلی خانوادگی با مقتول اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین