|
| کد مطلب: ۸۹۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

در خواست ستاد عفاف و حجاب از مسئولان مترو

دبیر ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ماه‌های گذشته یکی از دستگاه‌های پیشرو در امر تبلیغ حجاب با شیوه‌های نوین بود، گفت: عملکرد خوب مترو در این حوزه مورد توجه نهاد‌ها و مسئولان نظام قرار گرفته است.

در خواست ستاد عفاف و حجاب از مسئولان مترو

خبرگزاری صدا وسیما نوشت: مشاور وزیر و دبیر ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور از اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در حوزه عفاف و حجاب تقدیر کرد و خواهان ادامه این همکاری شد.

محسن خاکی با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ماه‌های گذشته یکی از دستگاه‌های پیشرو در امر تبلیغ حجاب با شیوه‌های نوین بود، گفت: عملکرد خوب مترو در این حوزه مورد توجه نهاد‌ها و مسئولان نظام قرار گرفته است.

او ضمن قدردانی از مترو به منظور همراهی خوب با گروه‌های "دختران چادری"، "پویش فرشتگان سرزمین من"، "مثل هانیه" و "سلالة الولایة" افزود: باید زمینه اجرای این طرح‌ها در ایستگاه‌ها با همکاری بخش‌های فرهنگی و اجتماعی به روال سابق تداوم پیدا کند.

گفتنی است متروی تهران به منظور هم‌افزایی در امر عفاف و حجاب در ماه‌های محرم و صفر میزبان گروه‌های "دختران چادری"، "پویش فرشتگان سرزمین من"، "مثل هانیه" و "سلالة الولایة" بوده است.

فعالیت این گروه‌ها برای ترویج فرهنگ حجاب بین دختران و زنان اقداماتی شامل توزیع گلدان‌های کوچک گل طبیعی، اهدای پیکسل و کارت مخصوص پویش، تقویم مادر مهربان، تقویم مهدوی، انواع پوستر‌های فرهنگی مهدوی به زنان و دختران است.

ارسال نظر

پربازدیدترین