|
| کد مطلب: ۸۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

بازگشایی جاده چالوس

بازگشایی جاده چالوس

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بازگشایی جاده چالوس و آزاد تهران-شمال خبر داد.

به گزارش آیند، سرهنگ احمد شیرانی با بیان اینکه از ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته جاده چالوس و آزاد راه تهران- شمال در استان‌های البرز و مازندران به دلیل بارش شدید برف و کولاک و پایین آمدن ایمنی مسیر از سوی پلیس راهور مسدود شده بود، گفت: با تغییر نسبی شرایط جوی و اقدامات انجام شده برای ایمنی مسیر، این محورها از صبح امروز بازگشایی شده و تردد در آن در حال انجام است.

او با بیان اینکه توصیه پلیس پرهیز از سفرهای غیرضروری در شرایط برف و کولاک است، ادامه داد: البته همچنان لازم است با توجه به شرایط جوی و برودت هوا رانندگان با دقت و تمرکز بیشتری رانندگی کرده و حتما تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه در جاده‌های کشور کماکان بارندگی ها ادامه داشته و شرایط زمستانی حاکم است، گفت: لازم است رانندگان حتما در حین رانندگی در مسیرهای دارای بارندگی و مسیرهای برفگیر سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

شیرانی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها قبل از آغاز سفر با این شماره تماس گرفته و با اطلاعات به دست آمده زمان و نحوه رفت و برگشت از سفر خود را مدیریت کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین