|
| کد مطلب: ۸۶۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

آسمان تهران امشب بارانی می‌شود

آسمان تهران امشب بارانی می‌شود

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران آسمان نیمه ابری و در بعد از ظهر به‌تدریج افزایش ابر و در نواحی پرتردد در بعضی ساعت‌ها غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آیند، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، امروز(۳۰ بهمن‌ماه) آسمان نیمه ابری و در بعد از ظهر به تدریج افزایش ابر و وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد در بعضی ساعت‌ها غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از شنبه شب تا صبح دوشنبه (۲اسفندماه) با نفوذ سامانه بارشی در مناطق جنوبی و مرکزی بارش باران در نواحی شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف، مه و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

برای روز دوشنبه شاهد آسمانی نیمه‌ابری به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید به‌خصوص در نواحی غرب و نیمه جنوبی استان خواهیم بود و روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۳ و ۴ اسفندماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری مورد انتظار است.

همچنین آسمان تهران فردا (اول اسفندماه) نیمه ابری تا ابری و وزش باد و در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و برای روز دوشنبه (۲ اسفندماه) نیمه ابری تا ابری گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) و آبعلی با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین