|
| کد مطلب: ۸۵۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

تکیه بر روی پرچم جمهوری اسلامی به عنوان عنصر فرهنگی سرلوحه سال‌های آتی شود

تکیه بر روی پرچم جمهوری اسلامی به عنوان عنصر فرهنگی سرلوحه سال‌های آتی شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: تکیه بر روی پرچم جمهوری اسلامی بعنوان عنصر فرهنگی می‌تواند الهام ‎ بخش برای سال ‎ های آینده باشد.

به گزارش آیند، علیرضا نادعلی در چهل و هفتمین جلسه شورا ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: این مرتبه دهه فجر از جهت آرایش شهر متفاوت از همیشه بود.

او ادامه داد: از آنجایی که درگیر کرونا بودیم، پیش ‎ بینی می ‎ شد که راهپیمایی خودرویی باشد. اما سه‏گانه‏ای میان سازمان زیباسازی، سازمان تبلیغات و شبکه سوم سیما شکل گرفت که در نهایت سازمان تبلیغات محتوی را آماده کرد و شبکه سه آن را پوشش تلویزیونی داد و قسمت اصلی قضیه یعنی آرایش شهر با تمرکز بر پویش پرچم جمهوری اسلامی، ابتکاری بود که سازمان زیباسازی شهرداری تهران در این زمینه سنگ تمام گذاشت.

نادعلی ادامه داد: این موضوع نشان داد که بدون تولید پوسترهای زیاد که همیشه کف شهر را بعد از راهپیمایی پر از پوستر می‏‌کرد و کاغذ زیادی هدر می‏‌شد، یکبار با تمرکز بر پرچم جمهوری اسلامی که یک عنصر ملی ویژه و بی‏‌نظیر است، توانستند، آرایشی به شهر بدهند و مردم بخشی از فرموده مقام معظم رهبری در برنامه گام دوم، تحت عنوان «جهاد امید آفرینی» را مجسم کردند.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تکیه بر روی پرچم جمهوری اسلامی بعنوان عنصر فرهنگی می‌تواند الهام ‎ بخش برای سال ‎ های آینده باشد.

ارسال نظر

پربازدیدترین