|
| کد مطلب: ۸۲۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

خرید دستگاه کیفیت سنج آب برای پایتخت

خرید دستگاه کیفیت سنج آب برای پایتخت

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه برای سنجش کیفیت آب پایتخت دستور لازم برای خریداری یک دستگاه کیفیت سنج داده شده است، گفت: متاسفانه نقاطی در شهر تهران آلاینده‌های خاصی ایجاد می‌کنند که باید به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش آیند، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون محیط زیست سلامت و خدمات شهری در نشست هم اندیشی بانوان فعال در حوزه محیط زیست گفت: آلودگی هوا به‌عنوان یکی اولویت‌های ما در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ما قرار دارد.

او با بیان اینکه عوامل موثر در آلودگی هوا شناسایی و در حال بررسی هستند، اما دستگاه‌های مختلفی در حل این معضل موظف هستند که شهرداری به عنوان یکی از دستگاه های موظف در حال انجام اقدامات لازم است.

پیرهادی از افزایش سرانه توسعه فصای سبز در پایتخت با خرید، سه باغ در مناطق ۱۷،۱۶ و ۹ خریداری شده است که این باغات ضمن حفظ و توسعه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به آلاینده‌های صنعتی در پایتخت اظهار کرد: این آلاینده‌ها از منظر محیط‌زیستی خطرآفرین است که بر حوزه آب و هوا آلودگی تاثیر منفی گذاشته است. درصد آلاینده‌ها آلودگی هوا باید مشخص شود و در راستای کاهش آن ها اقدام شود. متاسفانه بر اساس آمار رسمی راهور ۴ میلیون موتورسیکلت و ۴ میلیون خودرو فرسوده در شهر تهران وجود دارد.

پیرهادی بر لزوم تنظیم سیاهه انتشار جدید آلودگی هوا تاکید کرد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: کیفیت آب در شهر تهران یکی از موضوعات مهمی است که ما باید به آن توجه داشته باشیم، برای سنجش کیفیت آب پایتخت دستور لازم برای خریداری یک دستگاه کیفیت سنج داده شده است.

او افزود: متاسفانه نقاطی در شهر تهران آلاینده‌های خاصی را در سطح شهر تهران ایجاد می‌کنند که باید به این موضوع رسیدگی شود. دستگاه‌ها و نهادهایی که در انجام وظایف خود کوتاهی کنند، بنده به عنوان نماینده مردم اعلام خواهم کرد.

این عضو شورای شهر تهران درباره بازیافت مصالح ساختمانی گفت: به شدت پیگیر آن هستیم و به زودی شاهد افتتاح واحدهای بازیافت هستیم.

پیرهادی گفت: پردازش در ایستگاههای میانی با افزوده شدن ۴ایستگاه جدید توسعه می‌یابد./ فارس

ارسال نظر

پربازدیدترین