|
| کد مطلب: ۸۲۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد

بررسی بودجه 11 منطقه شهرداری تهران

بررسی بودجه 11 منطقه شهرداری تهران

در جلسات صبح و عصر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، اعتبارات بودجه‌ای 11 منطقه از 22 منطقه شهرداری تهران، بررسی شد.

به گزارش آیند، کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران طی برنامه زمان بندی شده از امروز شنبه 2 بهمن 1400، بررسی اعتبارات بودجه‌ای مناطق 22 گانه شهرداری تهران را در دستور کار قرارداد که در جلسات نوبت صبح این کمیسیون بودجه مناطق 1 تا 6 و در نوبت بعدازظهر اعتبار مناطق 7 تا 11 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسات که به صورت پی در پی برگزار شد، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، معاون امورمناطق شهرداری تهران، شهرداران مناطق و مدیران حوزه بودجه‌ای شهرداری تهران حضور داشتند.

محمد آخوندی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در توضیح این جلسات، گفت: مضاف بر پروژه‌های اصلی سال آینده، اعتبار پروژه‌های نیمه تمام و پروژه‌های توسعه محلی که در قالب «طرح رصد» و «قرار خدمت» با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی مناطق احصاء شده بود، در دستور کار قرار گرفت.

آخوندی افزود : با توجه به اهمیتی که مناطق به عنوان صف اول ارتباط با مردم دارند در این دوره شروع بررسی بودجه را با مناطق شهرداری آغار کردیم و سپس بودجه معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها تابعه مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

او در پایان تاکیدکرد: روند بررسی بودجه طی هفته پیش رو ادامه خواهد داشت و روز چهارشنبه بودجه 11 منطقه باقی مانده نیز بررسی خواهد شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین