|
| کد مطلب: ۷۹۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد

جا به جایی 100 هزار عزادار شهید سردار قاسم سلیمانی با مترو

جا به جایی 100 هزار عزادار شهید سردار قاسم سلیمانی با مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه از جابجا 100 هزار نفر از عزاداران شرکت کننده در مراسم دومين سالگرد شهادت سردار دل‌ها با مترو خبر داد.

به گزارش آیند، مهدي شايسته اصل گفت: 100 هزار نفر از عزاداران شرکت کننده در مراسم دومين سالگرد سردار دل‌ها از دو ايستگاه شهيد بهشتي و مصلي امام خميني (ره) جابجا شد.

مهدي شايسته اصل با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز دوشنبه 13 دي ماه 1400با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان دراين مراسم پرداخت. خاطرنشان کرد: با تلاش تمامی همکاران این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم و اعزام 5 قطار فوق العاده محیطی امن را برای شهروندان و مسافران ایجاد کنیم.
گفتني است مراسم دومين سالگرد سپهبد شهيد حاج قاسم سلیمانی با شرکت پرشور مردم پايتخت در مصلي امام خميني (ره) برگزار شد.در حاشيه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها نيز برنامه هاي فرهنگي متنوعي در ايستگاه هاي مترو اجرا شد
طراحی و اجرای "سرباز ملت" با مشارکت شهروندان در متروی تهران
در حاشيه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برنامه هاي متنوع فرهنگي برگزار شد
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌‌آهن شهری تهران و حومه از اجرای طرح‌ تجسمی "سرباز ملت" در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران خبر داد
سيد محمد نقيب گفت: برای اولین بار چند تصویر برگزيده از عکس‌های شهید والامقام با استفاده از تکنیک نقطه‌گذاری (ترام) با بیش از ده‌هزار نقطه توسط مسافران در قالب هنرهای تجسمی طراحی و اجرا شد.
وي افزود: این طرح با عنوان " سرباز ملت" به صورت دیوارنگاره در سه ایستگاه امام خمینی(ره)، مصلی امام خمینی(ره) و شهید بهشتی بعد از برگزاری همایش بزرگی که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار و رونمایی شد.
نقیب در ادامه به اجرای طرح ابتکاری تصویر سازی به وسیله بارکدخوان اشاره كرد و تصریح کرد: برای اولین بار در طرحی ابتکاری مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و دل‌گویه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت پوستر در ده طرح آماده و در تمامي ایستگاه‌های متروی تهران مورد استفاده مسافران مترو قرار گرفت.
وي با اشاره به اينكه در این طرح مسافران می‌توانند با استفاده از بارکدخوان گوشی همراه خود فایل‌های مربوطه را به صورت فایل ویدئویی یا پادکست دریافت و استفاده كنندافزود: اجرای برنامه‌های نمایشی از جمله نمایش مفهومی (پرفورمنس) با عنوان مردان خاکی، توسط گروه هنرمندان هنرهای نمایشی که تلفیقی از موسیقی و متن بود نيز در حاشيه دومین مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليماني اجرا شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین